dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022-US-11-PL
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Západoslovenská distribučná, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36361518
Čulenova 6 Array, 81647 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Západoslovenská distribučná, a.s.
Telefón: +421 250612512 / 908718337
Email: peter.lago@zsdis.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsdis.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455388
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2022-US-11-PL
Hlavný kód CPV
71520000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú služby výkonu technického dozoru a s tým súvisiace rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 500 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 7
OPIS
Názov
Región BA I. + BA III. + okres Pezinok
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Región BA I. + BA III. + okres Pezinok
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú služby výkonu technického dozoru a s tým súvisiace rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
465 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Región BA II. + BA V. + okres Senec
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Región BA II. + BA V. + okres Senec
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú služby výkonu technického dozoru a s tým súvisiace rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
480 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Región BA IV. + okres Malacky
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Región BA IV. + okres Malacky
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú služby výkonu technického dozoru a s tým súvisiace rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
440 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Región Západ
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Región Západ
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú služby výkonu technického dozoru a s tým súvisiace rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
980 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Región Juh
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Región Juh
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú služby výkonu technického dozoru a s tým súvisiace rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
580 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Región Stred
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Región Stred
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú služby výkonu technického dozoru a s tým súvisiace rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 075 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Región Sever
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

Miesto vykonania
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Región Sever
Opis obstarávania
Predmetom zákazky sú služby výkonu technického dozoru a s tým súvisiace rokovania s vlastníkmi pozemkov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
480 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti bolo riešené v Kvalifikačnom systéme Výkon technického dozoru, ktorý bol uverejnený v Dodatku k Úradnému vestníku Európskej únie č. 2017/S 096-190019 zo dňa 19.05.2017 a zároveň aj vo Vestníku verejného obstarávania č. 100/2017 zo dňa 22.05.2017 pod. č. 7199 KSS. Obstarávateľ si pri obstarávaní zákazky Výkon technického dozoru uplatnil možnosť použiť ustanovenie § 92 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a znížil počet záujemcov, ktorých vyzve na predloženie ponuky na kvalifikovaných dodávateľov, ktorí budú v čase zaslania výzvy na predloženie ponuky kvalifikovaní v tomto kvalifikačnom systéme Západoslovenskej distribučnej, a.s.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Splnenie podmienok účasti bolo riešené v Kvalifikačnom systéme Výkon technického dozoru, ktorý bol uverejnený v Dodatku k Úradnému vestníku Európskej únie č. 2017/S 096-190019 zo dňa 19.05.2017 a zároveň aj vo Vestníku verejného obstarávania č. 100/2017 zo dňa 22.05.2017 pod. č. 7199 KSS. Obstarávateľ si pri obstarávaní zákazky Výkon technického dozoru uplatnil možnosť použiť ustanovenie § 92 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a znížil počet záujemcov, ktorých vyzve na predloženie ponuky na kvalifikovaných dodávateľov, ktorí budú v čase zaslania výzvy na predloženie ponuky kvalifikovaní v tomto kvalifikačnom systéme Západoslovenskej distribučnej, a.s.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Splnenie podmienok účasti bolo riešené v Kvalifikačnom systéme Výkon technického dozoru, ktorý bol uverejnený v Dodatku k Úradnému vestníku Európskej únie č. 2017/S 096-190019 zo dňa 19.05.2017 a zároveň aj vo Vestníku verejného obstarávania č. 100/2017 zo dňa 22.05.2017 pod. č. 7199 KSS. Obstarávateľ si pri obstarávaní zákazky Výkon technického dozoru uplatnil možnosť použiť ustanovenie § 92 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a znížil počet záujemcov, ktorých vyzve na predloženie ponuky na kvalifikovaných dodávateľov, ktorí budú v čase zaslania výzvy na predloženie ponuky kvalifikovaní v tomto kvalifikačnom systéme Západoslovenskej distribučnej, a.s.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Splnenie podmienok účasti bolo riešené v Kvalifikačnom systéme Výkon technického dozoru, ktorý bol uverejnený v Dodatku k Úradnému vestníku Európskej únie č. 2017/S 096-190019 zo dňa 19.05.2017 a zároveň aj vo Vestníku verejného obstarávania č. 100/2017 zo dňa 22.05.2017 pod. č. 7199 KSS. Obstarávateľ si pri obstarávaní zákazky Výkon technického dozoru uplatnil možnosť použiť ustanovenie § 92 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a znížil počet záujemcov, ktorých vyzve na predloženie ponuky na kvalifikovaných dodávateľov, ktorí budú v čase zaslania výzvy na predloženie ponuky kvalifikovaní v tomto kvalifikačnom systéme Západoslovenskej distribučnej, a.s.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 2000 EUR pre každú časť zákazky. Spôsob zloženia zábezpeky je detailne popísaný v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Vlastné finančné prostriedky obstarávateľa.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť vedúceho člena (ďalej aj lídra) skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnú moc lídrovi skupiny, ktorý bude konať v mene ostatných členov skupiny v rámci tejto súťaže ako napr. prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie / zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Užšia súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sú bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-24T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Pre uchádzačov bude kontaktná osoba k dispozícií v pracovných dňoch spôsobom uvedeným v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladoch. 2. Rámcová dohoda bude uzavretá s tromi úspešnými uchádzačmi, ktorí sa umiestnili na prvých troch miestach v poradí. Požiadavka troch uchádzačov má základ v zastupiteľnosti jednotlivých dodávateľov napr. v prípade výpadku poskytnutia služby z dôvodu neschopnosti poskytovateľa garantovať včasnosť poskytnutia služby v požadovanom objeme, nepredvídateľných udalostí napr. živelná pohroma alebo iné. Ak uchádzač na prvom mieste nebude schopný poskytnúť objednanú službu v požadovanom rozsahu a/alebo termíne, obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať službu od druhého uchádzača v poradí, s ktorým má podpísanú dohodu. V prípade, ak ani tento nebude schopný poskytnúť objednanú službu, nastúpi tretí uchádzač v poradí. Uchádzač v takomto prípade nemá nárok na náhradu ušlého zisku ani náhradu nákladov spojených so zrušením objednávky. Ďalšie dojednania sa riadia podľa ustanovení v rámcovej dohode. 3. Obstarávateľ si vyhradzuje právo možnosti zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa §57 zákona o verejnom obstarávaní a ak ponuky budú neregulárne alebo inak neprijateľné, prípadne ak presiahnu finančnú čiastku určenú obstarávateľom na predmet zákazky. 4. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak celková cena úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 5. Obstarávateľ si vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a o tejto skutočnosti informuje všetkých uchádzačov. 6. Ponuky musia byť v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. 7. Riziko plynúce z oneskoreného doručenia ponuky znáša uchádzač. 8. Uchádzači nemajú právo na úhradu nákladov spojených so spracovaním ponúk a s účasťou v tomto verejnom obstarávaní. 9. Táto súťaž sa uskutočňuje podľa zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 10. Obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať podľa ustanovenia §98 zákona o verejnom obstarávaní t.j. prejsť na metódu priame rokovacie konanie a to v prípadoch stanovených v zákone. 11. Obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača v zmysle §40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 12. Všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní obstarávateľ v súlade s §64 ods. 4 zákona o VO v systéme Eranet na URL adrese: https://zsdis.eranet.sk/#/ tenderPublicDetails/2885. Obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov nebudú informovaní. 13. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním a nie je obstarávaním inovácií.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-23T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV