dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAGS OVO 54302/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Telefón: +421 904025132
Email: katarina.bohovicova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473133
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MAGS OVO 54302/2023
Hlavný kód CPV
71300000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
1.Predmetom zákazky je zriadenie DNS, ktorý bude slúžiť na zadávanie zákaziek na služby inžinierskej činnosti pre stavebné projekty Magistrátu hlavného mesta Bratislavy. 2.Služby súvisiace s poskytovaním inžinierskej činnosti budú zahŕňať všetky náležitosti spojené so získaním všetkých druhov povolení a rozhodnutí potrebných na výstavbu ako aj po výstavbe. 3.Inžinierskou činnosťou sa rozumie súbor činností, ktoré v mene verejného obstarávateľa ako budúceho stavebníka vykonáva právnická alebo fyzická osoba pre potreby zabezpečenia prípravy, realizácie a odovzdania stavby. Je to súhrn činností, ktorými sa zabezpečujú všetky služby pri zastupovaní verejného obstarávateľa ako stavebníka v konaní so štátnymi orgánmi, samosprávnymi orgánmi, dotknutými organizáciami, najmä zabezpečenie vstupných podkladov, prieskumov, odborných posudkov a stanovísk a projektovej a inej dokumentácie stavby, zastupovanie verejného obstarávateľa ako navrhovateľa v územnom konaní, v konaniach o zmene stavby pred dokončením a v preberacom a kolaudačnom konaní, zabezpečenie všetkých podkladov pre príslušný rozsah povolení, rozhodnutí a stanovísk. Tak isto všetky činnosti spojené s majetkovo právnym vysporiadaním. 4.DNS bude slúžiť na zadávanie zákaziek na zabezpečenie vyššie uvedených služieb. 5.Plnenia na základe tohto DNS budú realizované na území hlavného mesta SR Bratislavy.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 000 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Plnenia na základe tohto DNS budú realizované na území hlavného mesta SR Bratislavy.
Opis obstarávania:
Všetky podklady sú súčasťou súťažných podkladov zverejnených na adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/41618/summary
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 ods. 1 ZVO: a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - záujemca preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace; b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - záujemca preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace; c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - záujemca preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace; d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - záujemca preukáže doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace; e) je oprávnený poskytovať služby - záujemca preukáže doloženým dokladom o oprávnení poskytovať predmet zákazky; f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - záujemca preukáže doloženým čestným vyhlásením. Záujemca môže vo verejnom obstarávaní preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia Zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený záujemcom. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 ZVO. V prípade preukázania podmienky účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ich zaradenie bude trvať len do doby platnosti zápisu v zozname hospodárskych subjektov. Záujemca je povinný najneskôr 7 kalendárnych dní pred skončením platnosti zápisu v zozname hospodárskych subjektov preukázať verejnému obstarávateľovi aktualizovaný zápis (napr. predložením žiadosti o aktualizovanie zápisu doručenej na UVO v zákonných lehotách). Ak tak záujemca neurobí, verejný obstarávateľ po skončení platnosti zápisu vylúči záujemcu zo zriadeného DNS.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ nepožaduje preukazovanie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval minimálne 2 kľúčovými odborníkmi, pričom každý z nich zabezpečoval inžiniering pri min. 2 dielach/zákazkách, ktorých investičná hodnota bola spolu min. 1 000 000 EUR bez DPH. Odborníci preukážu, že na každej referenčnej zákazke zabezpečovali služby inžinierskej činnosti minimálne v rozsahu zabezpečenia záverečného stanoviska EIA (aj pri posudzovaní aj pri neposudzovaní vplyvov na životné prostredie), vydania právoplatného územného rozhodnutia, vydania právoplatného stavebného povolenia, právoplatného kolaudačného rozhodnutia, prípadne obdobných ekvivalentných rozhodnutí, ak by išlo o rozhodnutia vydané v inom štáte ako SR. Uchádzač predloží za každého odborníka - profesijný životopis podpísaný odborníkom, ktorý obsahuje informácie o odbornej praxi, ako aj informáciu o aktuálnom zamestnávateľovi, - verejný obstarávateľ odporúča, aby informácie o odbornej praxi obsahovali rozsah informácií požadovaných v minimálnej úrovni podmienky účasti, t. j. opis a rozsah poskytnutých služieb, - za účelom overenia minimálnej požadovanej úrovne, uchádzač predloží aj kontakt na overenie minimálnej požadovanej skúsenosti v rozsahu meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt, prípadne predloží odberateľom potvrdenú referenciu. Uchádzač berie na vedomie, že čiastkové zákazky bude zabezpečovať odborníkmi, ktorými preukázal podmienky účasti, prípadne inými, ktorí spĺňajú minimálne požiadavky vyplývajúce z podmienky účasti. Verejný obstarávateľ zároveň upozorňuje, že v prípade, ak odborníci nebudú vlastnými kapacitami uchádzača (napr. zamestnanecký pomer, dohoda), budú tzv. inými osobami, ktoré poskytujú odborné kapacity v zmysle § 34 ods. 3 ZVO.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-27T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-26T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV