dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 17/PRO/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Technické služby mesta Trebišov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00188433
Stavebná 2165/2, 07501 Trebišov

Slovensko
Kontaktná osoba: Technické služby mesta Trebišov
Telefón: +421 566724039
Email: ts-fekete@trebisov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473275
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 17/PRO/2023
Hlavný kód CPV
44000000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom vytvoreného DNS je zriadenie DNS, prostredníctvom ktorého sa budú priebežne, podľa potreby verejného obstarávateľa, zadávať jednotlivé zákazky na dodávku stavebných a údržbárskych materiálov počas 48 mesiacov po zriadení DNS, podľa konkrétnych potrieb verejného obstarávateľa.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 800 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
44100000-1

44200000-2

44300000-3

44400000-4

44500000-5

44600000-6

44800000-8

44900000-9

43413000-1

43132300-0

34900000-6

34927100-2

14200000-3

14600000-7

14700000-8

19500000-1

24200000-6

24327320-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa: Technické služby mesta Trebišov, Stavebná 2, 075 01 Trebišov
Opis obstarávania:
Predmetom vytvoreného DNS je zriadenie DNS, prostredníctvom ktorého sa budú priebežne, podľa potreby verejného obstarávateľa, zadávať jednotlivé zákazky na dodávku stavebných a údržbárskych materiálov počas 48 mesiacov po zriadení DNS, podľa konkrétnych potrieb verejného obstarávateľa. Plnenia na základe tohto DNS bude následne realizované v zmysle dohodnutých podmienok vo výzve na predkladanie ponúk a jej prílohách. Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev na predkladanie ponúk a ich príloh, v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým zaradeným záujemcom prostredníctvom elektronického prostriedku eZakazky, pre tovary pod CPV kódov 44100000-1, 44200000-2, 44300000-3, 44400000-4, 44500000-5, 44600000-6, 44800000-8, 44900000-9, 43413000-1, 43132300-0, 34900000-6, 34927100-2, 14200000-3, 14600000-7, 14700000-8, 19500000-1, 24200000-6, 24327320-1, 24957200-9, 39224210-3, 31000000-6, 31210000-1, 31300000-9, 31500000-1, 31600000-2, 31700000-3, 32400000-7, 32500000-8, 34900000-6, 37535200-9, 38300000-8, 39113600-3, 39298600-3, 39370000-6, 39812500-2, 03400000-4.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
800 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Splnenie podmienok účasti preukazuje záujemca dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO: -písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, -písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, -písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, -písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, -písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, -písm. f) doloženým čestným vyhlásením. V súvislosti s využívaním údajov z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO, záujemca je povinný predkladať všetky vyššie uvedené doklady, nakoľko verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci. Ak záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu záujemcu. Záujemca, ktorý o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený záujemcom. Splnenie podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, môže záujemca predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO: https://www.uvo.gov.sk/zaujemca-uchadzac/jednotny-europsky-dokument-jed. Vzhľadom k obmedzenému počtu znakov v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, úplné znenie podmienok účasti osobného postavenia je uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 54 ZVO. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie budú uvedené a spresnené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-31T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku eZakazky na portáli https://www.ezakazky.sk/tstrebisov/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=99907842&. Registrácia a prihlasovanie: - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v elektronickom prostriedku, klikne na tlačítko registrovať nového dodávateľa, vyplní údaje a postupuje podľa pokynov uvedených pri registrácii v elektronickom prostriedku. Po registrácii mu bude na ním uvedenú e-mailovú adresu doručené prístupové údaje, ktorými sa prihlási do elektronického prostriedku. Ak už záujemca má v elektronickom prostriedku zriadené konto, prihlási sa svojim prihlasovacím menom a heslom; v prípade, ak ho zabudol, klikne na tlačítko Zabudli ste heslo? Po kliknutí na tlačítko sa zobrazí jednoduchý formulár, kde je potrebné zadať prihlasovací e-mail a po kliknutí na tlačidlo Odoslať elektronický prostriedok vygeneruje nové heslo a odošle ho na zadaný e-mail, ktorým sa záujemca prihlási do elektronického prostriedku alebo prihlási sa prostredníctvom eID. Verejný obstarávateľ umožňuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii na profile https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/814, ktorý ho presmeruje na úložisko dokumentov na portáli elektronického prostriedku pre účely tohto verejného obstarávania. Vysvetlenie informácií potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky a verejný obstarávateľ ho bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadosti o účasť za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred v elektronickom prostriedku www.ezakazky.sk. Predkladanie žiadosti o účasť sa bude uskutočňovať výlučne elektronicky prostredníctvom vyššie uvedeného elektronického prostriedku tak, že uchádzač vkladá svoju elektronickú žiadosť o účasť do elektronického prostriedku v komunikačných formátoch a spôsobom určeným verejným obstarávateľom v SP. Ďalšie informácie k spracovaniu a predloženiu žiadosti o účasť a o elektronickej komunikácii, vzhľadom k obmedzenému počtu znakov v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania sú uvedené v SP zverejnených v profile verejného obstarávateľa. Momentom doručenia pre účely elektronickej komunikácie sa rozumie moment odoslania informácií alebo dokumentov jednej strany komunikácie, nakoľko tieto sa nachádzajú okamžite v dispozičnej sfére druhej strany komunikácie. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie je obstarávaním inovácií.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V zmysle ZVO.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-27T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV