dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK001011/2023-UVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 552341149
Email: renata.liskova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473764
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: REK001011/2023-UVO
Hlavný kód CPV
39000000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je výroba, dodanie a montáž interiéru do priestorov materskej školy v objekte D nachádzajúcom sa v areáli Moyzesova 9, Košice. Detailnejší opis je uvedený v prílohách tejto výzvy: v Prílohe č. 1 výzvy/kúpnej zmluvy (KZ) špecifikácia a cena a v Prílohe č. 2 výzvy Vizualizácia a rozkreslenie nábytku na mieru.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 17 833,07
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač predkladá podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: - Doklad o oprávnení predávať tovar alebo poskytovať službu v rozsahu rovnakom alebo podobnom, ako je predmet zákazky. Pre účely splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia uchádzač nepredkladá doklad o oprávnení poskytovať tovar alebo službu (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra). Verejný obstarávateľ uvedenú skutočnosť overí z informačných systémov verejnej správy. - Čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, podľa Prílohy č. 4 tejto výzvy.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky plnenia zmluvy: Lehota dodania tovaru je najneskôr do 3 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Predmet zákazky bude objednaný spolu v jednej samostatnej objednávke kupujúceho.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Za účelom získania všetkých potrebných informácií k spracovaniu ponuky, verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta, ktoré sa týka predmetu zákazky, v termíne dohodnutom medzi záujemcom a verejným obstarávateľom. Miesto obhliadky: objekt D v areáli UPJŠ, Moyzesova 9, Košice. V prípade záujmu o obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky/zmluvy si môžu záujemcovia dohodnúť termín obhliadky prostredníctvom komunikácie v systéme EVO. Žiadosť o obhliadku má obsahovať identifikačné údaje účastníkov obhliadky v rozsahu: identifikáciu záujemcu (meno a IČO právnickej/fyzickej osoby), meno a priezvisko a pracovnú pozíciu obhliadajúcej osoby. Záujem o obhliadku, vrátane požadovaných údajov, je potrebné oznámiť spôsobom vyššie uvedeným, najneskôr do 12.07.2023 do 12:00 hod. Podrobnejšie inštrukcie k obhliadke miesta dodania predmetu zákazky, ako aj termín a miesto stretnutia účastníkov obhliadky a kontaktná osoba verejného obstarávateľa, budú oznámené záujemcovi prostredníctvom funkcionality IS EVO. V prípade, ak nebude doručená žiadosť o obhliadku do uvedeného termínu, má sa za to, že záujemca nemá záujem o obhliadku a po tomto termíne nebude umožnená. V prípade potreby objasnenia akýchkoľvek nejasností zistených počas obhliadky miesta realizácie predmetu zákazky, postupuje záujemca požiadaním o ich vysvetlenie výhradne prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO. Na otázky, položené po obhliadke prostredníctvom komunikácie v IS EVO, verejný obstarávateľ odpovie naraz, všetkým známym záujemcom, uverejnením odpovede / informácií, ako vysvetlenia podkladov Výzvy, v IS EVO. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV