dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO/12/2022/SP
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316792
Nám. S. H. Vajanského 1, 03601 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Martin
Telefón: +421 434204157 / 434204181 Fax: +421 434204230
Email: marta.kohutova@martin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.martin.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO/12/2022/SP
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Administratívna budova bývalej advokátskej komory stavebné úpravy a prístavby 2. etapa
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45111300-1

45223000-6

45300000-0

45310000-3

45311000-0

45454100-5

45262520-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nehnuteľnosť zapísaná v liste vlastníctva č. 2557 so súpisným číslom 577 (Dom detí a mládeže) postavená na pozemku parc. č. KN-C 966 katastrálne územie Martin
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je realizácia stavebných úprav a prístavby existujúcej budovy bývalej advokátskej komory v rozsahu podľa projektovej dokumentácia a podľa výkazu výmer prác a dodávok. Predmetom plnenia zmluvy je realizácia stavebných, montážnych a ďalších súvisiacich prác spojených so stavebnými úpravami existujúceho objektu uvedenej stavby: Práce a dodávky HSV Práce a dodávky PSV Práce a dodávky M Objekt z hľadiska stavebno-technického doposiaľ prešiel niekoľkými stavebnými úpravami. Po stránke dispozično - prevádzkovej bolo najväčším zásahom čiastočná redukcia obchodného parteru, zmena prepojenia horizontálnych a vertikálnych komunikácií, zmena účelu spoločenskej sály a zrušenie obytnej funkcie časti objektu. Po stránke technickej boli na objekte vykonané zmeny v riešení výmeny časti podláh, zdravotechnických zariadení a inštalácií, elektrických inštalácií vrátane osvetlenia a výmeny resp. doplnením niektorých stavebných prvkov. Po technickej stránke bolo najzávažnejším zásahom do interiéru budovy zriadenie ústredného vykurovania s inštaláciami necitlivo vedenými priestormi objektu. Všetky tieto zmeny boli realizované ako čiastkové bez celkovej koncepcie a bez ohľadu na charakter budovy. Súčasťou realizácie diela a cenovej ponuky zhotoviteľa sú tieto činnosti: vytýčenie inžinierskych sietí pred začatím stavebných prác; porealizačné vyjadrenia správcov inžinierskych sietí, ktoré boli výstavbou dotknuté; úprava okolia, ktorá bola dotknutá výstavbou; dočasné dopravné značenie; náklady na likvidáciu odpadu vzniknutého pri realizácii diela v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení, ako aj ostatnými príslušnými právnymi predpismi. Verejný obstarávateľ nevylučuje, že pri rekonštrukčných prácach objektu sa môžu vyskytnúť práce súvisiace s umelecko-remeselnou obnovou. Z uvedeného dôvodu je potrebné vzniknutú situáciu riešiť a konzultovať s Krajským pamiatkovým úradom Žilina a prípadné reštaurátorské práce zrealizovať na základe požiadaviek a podmienok Krajského pamiatkového úradu Žilina. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač/i alebo záujemca/i vypracoval/i časový harmonogram diela, ktorý bude súčasťou Zmluvy o dielo č. 02/UHI/2022 (Príloha č. 2 k Zmluve o dielo). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky", projektovú dokumentáciu stavby vypracovanej autorizovaným architektom Ing. arch, Ottom Gaťom, s. r. o., A. Kmeťa 22, 036 01 Martin, v zmysle všeobecno-technických požiadaviek, technologických postupov a všeobecne záväzných technických požiadaviek, pri dodržaní platných STN, podľa platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov a vypracovaný výkaz výmer týchto Súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 225
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: Administratívna budova bývalej advokátskej komory stavebné úpravy a prístavby 2. etapa
Časť č.:
Názov: Administratívna budova bývalej advokátskej komory stavebné úpravy a prístavby 2. etapa
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 192 500,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-28T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45111300-1

45223000-6

45300000-0

45310000-3

45311000-0

45454100-5

45262520-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nehnuteľnosť zapísaná v liste vlastníctva č. 2557 so súpisným číslom 577 (Dom detí a mládeže) postavená na pozemku parc. č. KN-C 966 katastrálne územie Martin
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je realizácia stavebných úprav a prístavby existujúcej budovy bývalej advokátskej komory v rozsahu podľa projektovej dokumentácia a podľa výkazu výmer prác a dodávok. Predmetom plnenia zmluvy je realizácia stavebných, montážnych a ďalších súvisiacich prác spojených so stavebnými úpravami existujúceho objektu uvedenej stavby: Práce a dodávky HSV Práce a dodávky PSV Práce a dodávky M Objekt z hľadiska stavebno-technického doposiaľ prešiel niekoľkými stavebnými úpravami. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky", projektovú dokumentáciu stavby vypracovanej autorizovaným architektom Ing. arch, Ottom Gaťom, s. r. o., A. Kmeťa 22, 036 01 Martin.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 256
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 1 192 500,00
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Počas realizácie diela, ktoré je predmetom zmluvy, vznikli obojstranne odsúhlasené stavebné zmeny a dodávky, ktoré vyplynuli zo zistenia skutočného stavu na stavbe. Uvedené skutočnosti vznikli objektívne, až v priebehu realizácie diela, a ani jedna zmluvná strana ich nemohla pri vynaložení náležitej starostlivosti predvídať pri uzavretí zmluvy. Uvedené skutočnosti a s ňou súvisiace zmeny zmluvy zároveň nemenia charakter zmluvy. Uvedené stavebné zmeny a dodávky boli obojstranne odsúhlasené. Rozsah požadovaných a obojstranne odsúhlasených zmien má výrazný vplyv na predĺženie termínu realizácie diela, nakoľko realizácia zmien vyžaduje výrazne väčšiu technickú, ako aj časovú náročnosť s ohľadom na dodržanie predpísaných technologických postupov. Na základe uvedených skutočností bol vypracovaný aktualizovaný časový harmonogram realizácie diela.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 1 192 500,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 192 500,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV