dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: KÚS Spr 597/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31947000
Hlavná 110, 04265 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Telefón: +421 557207657
Email: zuzana.hajdu@ustavnysud.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469934
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 597/2023
Hlavný kód CPV
79995100-6
Druh zákazky
Stručný opis
Prevzatie, zaevidovanie a odborná správa registratúrnych záznamov verejného obstarávateľa, dlhodobé uloženie v úložnom mieste, poskytovanie vybraných registratúrnych záznamov, zabezpečenie vyraďovacieho konania a diskrétnej likvidácie registratúrnych záznamov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 53 441,67
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať § 32 ods. 1 písm. e), f) platného zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač nepreukazuje podmienky účasti, verejný obstarávateľ overí podmienky účasti v informačných systémoch verejnej správy v zmysle osobitného predpisu, do ktorých má verejný obstarávateľ prístup a z verejne dostupných registrov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická a odborná spôsobilosť - zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Zoznam musí obsahovať minimálne tri zákazky, pre ktoré uchádzač poskytoval predmet zákazky v trvaní minimálne 2 rokov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Uchádzač musí preukázať, že disponuje dokumentom vydaným Ministerstvom vnútra SR, ktorý potvrdí, že priestory uchádzača určené na uloženie registratúrnych záznamov vyhovujú kritériám stanoveným v II. časti vyhlášky č. 628/20002 Z. z. v platnom znení. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na prehliadku priestorov. Uchádzač musí preukázať, že disponuje dokumentom vydaným Ministerstvom vnútra SR, ktorý potvrdí, že informačný systém na správu registratúry uchádzača vykazuje zhodu s požiadavkami výnosu č. 525/2011 Z. z. Uchádzač predloží doklad osvedčujúci spôsobilosť osoby zodpovedajúcej za služby správy registratúrnych záznamov verejného obstarávateľa v zmysle špecifikácie predmetu zákazky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-17T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Poskytnuté služby za predmet zákazky budú uhrádzané na základe doručených faktúr, ktoré musia mať náležitosti daňového dokladu. 2.Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa ich doručenia verejnému obstarávateľovi. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky potrebné údaje, nebude daňových dokladom, prípadne bude vystavená nesprávne, verejný obstarávateľ ju vráti ako neuhradenú. Nová lehota splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry. 3.Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom z účtu verejného obstarávateľa. 4.Verejný obstarávateľ nie je platcom DPH. 5. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie rámcovej zmluvy v zmysle tejto výzvy a jej príloh, ktorá bude zaslaná na podpis úspešnému uchádzačovi. Podrobnosti k obstarávaniu sú v dokumentoch zákazky na profile verejného obstarávateľa. Zákazka sa realizuje v elektronickom prostriedku Elektronická platforma - IS EVO. Bližšie informácie na eplatforma.gov.sk. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií a ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-29T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV