dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VH/1/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Veľká Hradná
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312134
Veľká Hradná 42, 91324 Veľká Hradná

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Veľká Hradná
Telefón: +421 915715500
Email: obecvh@slovanet.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473582
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45236110-4
Druh zákazky
Stručný opis
Účelom stavby Rekonštrukcia športovo oddychového areálu pre rozvoj pohybových a voľnočasových aktivít - Veľká Hradná je vybudovanie a obnova športovíska v areáli nachádzajúcom sa v obci Veľká Hradná. Hlavným cieľom projektu je celkovo zveľadiť vzhľad, zefektívniť tréningový proces športovcov a doplniť nové športové vyžitie pre obyvateľov obce, a pre rozvoj pohybových a voľnočasových aktivít a medzigeneračných väzieb. Areál je situovaný na kraji obce Veľká Hradná. Jedná sa o existujúci areál kde sa nachádza: Futbalový štadión s vybavením a so zázemím. Hlavný vstup do areálu je zo severnej strany. V areáli budú zachované existujúce prevádzky, pričom sa doplní nové tréningové ihrisko na existujúcim tréningovom futbalovým ihriskom. Ihrisko bude oplotené mantinelmi a sieťami, povrch bude tvoriť umelá tráva. Ihrisko je rozmerov 54 x 34 m z toho hracia plocha 50x30m. Ihrisko sa bude využívať prioritne ako tréningové futbalové ihrisko. Projekt stavby vychádza z podkladov a požiadaviek stavebníka. Rieši ihrisko s povrchom z umelej trávy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 222 782,85
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: V súlade s § 32 ods. 1 písm. e) ZVO doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO uchádzač nemusí preukazovať predložením príslušného dokladu. V súlade s § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR. Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač preukáže predložením čestného vyhlásenia, pričom sa odporúča sa použiť vzor, ktorý tvorí Prílohu č. 4 tejto Výzvy.
Ekonomické a finančné postavenie
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka zabezpečí viazanosť ponuky počas lehoty viazanosti ponúk. Zábezpeka je pre predmet zákazky stanovená vo výške 3% z ceny PHZ Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač. Spôsoby zloženia zábezpeky sú: 1. poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, 2. zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo 3. poistením záruky. Podmienky zloženia zábezpeky poskytnutím bankovej záruky za uchádzača sa riadia ustanoveniami § 313 až § 322 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Záručná listina môže byť vystavená bankou alebo pobočkou zahraničnej banky (banka). Zo záručnej listiny vystavenej bankou musí vyplývať, že banka uspokojí veriteľa (verejného obstarávateľa) za dlžníka (uchádzača) v prípade prepadnutia jeho zábezpeky v prospech verejného obstarávateľa. Banka sa musí v záručnej listine zaviazať, že zaplatí vzniknutú pohľadávku bez zbytočných prieťahov po doručení výzvy verejného obstarávateľa na zaplatenie, na účet verejného obstarávateľa. V záručnej listine musí byť uvedené, že banková záruka platí počas celej lehoty viazanosti ponuky. Podmienky zloženia zábezpeky ponuky zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa: Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa: Majiteľ účtu: Obec Veľká Hradná Variabilný symbol: IČO uchádzača IBAN: SK69 0200 0000 0000 2562 6202 Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte verejného obstarávateľa najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa do stanovenej doby, bude uchádzač zo súťaže vylúčený. Uchádzač doloží k svojej ponuke výpis z bankového účtu o vklade požadovanej čiastky na daný účet verejného obstarávateľa. V prípade, že uchádzač deklaruje zábezpeku prostredníctvom bankovej záruky alebo dokladu o poistení záruky predloží doklad o zložení bankovej záruky resp. poistení záruky buď a) vo forme elektronického dokumentu s kvalifikovaným elektronickým podpisom banky, resp. poisťovne v súlade s nariadením eIDAS v prípade, ak banka, resp. poisťovňa uchádzača takúto formu vystavenia bankovej záruky, resp. poistenia záruky pripúšťa. V takom prípade nesmie byť uplatnenie bankovej záruky, resp. poistenia záruky zo strany verejného obstarávateľa spojené so žiadnou prekážkou vyplývajúcou z elektronickej formy bankovej záruky, resp. poistenia záruky oproti uplatneniu plnenia z listinnej bankovej záruky, resp. poistenia záruky b) v listinnej podobe, v tomto prípade záujemca/uchádzač na kontaktné miesto verejného obstarávateľa doručí aj originál bankovej záruky alebo originál dokladu o poistení záruky v prípade, ak bude v bankovej záruke uvedená požiadavka banky na vrátenie predloženého originálu bankovej záruky, uchádzač spolu s originálom bankovej záruky v zmysle vyššie uvedeného doručí aj úradne osvedčenú kópiu bankovej záruky, ktorá zostane súčasťou dokumentácie z predmetného verejného obstarávania. V prípade, ak bude v doklade o poistení záruky uvedená požiadavka poisťovne na vrátenie predloženého originálu dokladu o poistení záruky, uchádzač spolu s originálom dokladu o poistení záruky v zmysle vyššie uvedeného doručí aj úradne osvedčenú kópiu dokladu o poistení záruky, ktorá zostane súčasťou dokumentácie z predmetného verejného obstarávania.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: a) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác odporúčame spracovať formou referencie, (dôkaz o plnení). V prípade že realizácia danej zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov zrejmé, v akom finančnom objeme v referenčnom období realizoval zákazku stavebných prác uchádzač Uchádzač je povinný predložiť aspoň 1 referenciu v zmysle vyššie uvedených požiadaviek na podobný projekt v hodnote PHZ vo výmere rovnakej alebo väčšej ako je výmera v tejto zákazke
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: b) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazy s uvedením údajov: meno, funkcia, vzdelanie, prax v stavebníctve.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
úspešnosť v rámci hore uvedenej výzvy MIRRI
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-14T00:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Obsah ponuky: 1. Návrh na plnenie kritéria (Príloha č. 1) podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača vrátane identifikačných údajov. Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, na túto skutočnosť upozorní a v ponuke uvedie cenu celkom. 2. Zmluvu o dielo bez jej príloh (Príloha č. 2) podpísaná a vyplnená uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, 3. Vyplnený výkaz-výmer podpísaný opravenou osobou (Príloha č. 3) 4. Čestné vyhlásenie podpísané oprávnenou osobou 5. a) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác odporúčame spracovať formou referencie, (dôkaz o plnení). V prípade že realizácia danej zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov zrejmé, v akom finančnom objeme v referenčnom období realizoval zákazku stavebných prác uchádzač Uchádzač je povinný predložiť aspoň 1 referenciu v zmysle vyššie uvedených požiadaviek na podobný projekt v hodnote PHZ a minimálne 1 referenciu na realizáciu umelej trávy v ploche rovnakej alebo väčšej ako je uvedenáj v technickej správe b) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazy s uvedením údajov: meno, funkcia, vzdelanie, prax v stavebníctve.1. Nejedná sa o zelené obstarávanie, obstarávanie inovácii, zamerané na sociálne aspekty
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-28T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV