dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Spr307/23
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Okresný súd Liptovský Mikuláš
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165760
Tomášikova 5, 03133 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktná osoba: Okresný súd Liptovský Mikuláš
Telefón: +421 905786664 Fax: +421 905786664
Email: stanislav.sebo@justice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.justice.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473673
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: Spr307/23
Hlavný kód CPV
71200000-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnutie komplexnej služby súvisiacej so zabezpečením zhotovenia projektovej dokumentácie, vykonania prieskumov, výkonu inžinierskej činnosti a výkonu odborného autorského dohľadu pre modernizáciu budovy Okresného súdu Liptovský Mikuláš. Vypracovanie rôznych stupňov projektovej dokumentácie, ktorá bude podkladom pre výber Zhotoviteľa stavby následnej realizácie, získanie príslušných stavebných povolení a realizácia autorského dohľadu. Opis predmetu obstarávania a bližšia špecifikácia je uvedený v Prílohe č. 3 Opis predmetu zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 72 095,50
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti: 1. podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, 2. podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti: 1. podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, 2. podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, 2. podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponú
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona, alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Ustanovenie § 11 zákona tým nie je dotknuté. 2. Podľa § 11 ods. 1 zákona verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nesmie ísť o osobu, ktorej konečný užívateľ výhod je osoba podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona.. 3. Úspešný uchádzač je povinný preukázať poistenie zodpovednosti za škodu v súvislosti s vykonávaním projektových prác v minimálnej sume 70 000,00 eur
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Predmetné VO nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 2. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne prostredníctvom komunikačného modulu systému EVO. Bližšie informácie o komunikácii sú uvedené vo Výzve na predloženie ponúk. 3. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle Výzvy na predloženie ponúk. a príručiek dostupných na www.uvo.gov.sk. 4. Všetky náklady spojené s prípravou, predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči ver. obst. a to bez ohľadu na výsledok VO. 5. Spôsob predkladania ponúk a obsah ponuky je uvedený v osobitnom súbore - Výzva na predloženie ponuky v bodoch 15. a 16.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-29T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV