dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: D1/450747-PZ/2023
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenský filmový ústav
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00891444
Grösslingová 32, 81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenský filmový ústav
Telefón: +421 252922929 Fax: +421 252963461
Email: sfu@sfu.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: D1/450747-PZ/2023
Hlavný kód CPV
45212150-2
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Stavebné úpravy kina Lumiére na Špitálskej ulici č. 4 v Bratislave III. etapa
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45111300-1

45262100-2

45262520-2

45310000-3

45323000-7

45331000-6

45421152-4

45430000-0

45432210-9

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Stavebné úpravy kina Lumiére na Špitálskej ulici č. 4 v Bratislave III. etapa nadväzujú na predchádzajúce dve úpravy, ktoré boli uskutočnené v rokoch 2014 a 2016. Súčasný projekt úprav sa týka priestoru kinosál a vstupných i technických priestorov k sálam prislúchajúcich na 1. NP a 1. PP, pričom sa netýka priestorov Digitalizačného pracoviska v 1. PP, ktorého priestory sú sanované po požiari. Účelom úprav je vytvoriť efektívny, atraktívny priestor pre užívateľov priestoru a kultivovaným riešením vytvoriť kvalitný verejný a pracovný interiér v objekte a zároveň optimálne využiť a zhodnotiť dotknutý priestor. V rámci úprav je do projektu zahrnuté aj rozšírenie vstupov do priestorov kaviarne na 1. NP. Cielene sa rieši úprava existujúcich priestorov kina tak, aby boli odpovedajúce súčasným potrebám prevádzkovania kín z hľadiska architektonického, interiérového, prevádzkového, technologického i bezpečnostného. Z tohto pohľadu ide o takú úpravu priestorov, ktoré v prípade kinosál musia vyhovovať požiadavkám na akustiku sály, svetelnú i tepelnú pohodu pre návštevníkov, na obrazovú i zvukovú kvalitu, ako aj na funkčné a prevádzkové parametre. Zámerom je aj zvýšiť kvalitu pracovného prostredia personálu a kvalitu prevádzkovej technológie. Všetky stavebné úpravy sa týkajú vnútorných priestorov kina, teda nezasahuje sa do fasády ani nosných konštrukcií objektu. Projektom sa riešia tieto časti predmetu zákazky: E.1.1-Architektonicko-stavebné riešenie diela E.1.2-Umelé osvetlenie + vnútorné silnoprúdové rozvody E.1.3-Štruktúrovaná kabeláž + kamerový systém E.1.4-Vzduchotechnika E.1.5-Kúrenie, chladenie E.1.6-Zdravotechnika E.1.7-Meranie a regulácia E.1.8-Elektrická požiarna signalizácia Celková plocha štyroch kinosál riešená stavebnými úpravami sa týka plochy 1350 m2 (K1 má 195 miest/kresiel; K2 má 79 miest; K3 má 36 miest; K4 má 44 miest).
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 103
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 4/ZoD/2023
Časť č.:
Názov: Stavebné úpravy kina Lumiére na Špitálskej ulici č. 4 v Bratislave III. etapa
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-03-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 384 889,26
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-01T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45212150-2
Dodatočné kódy CPV
45111300-1

45262100-2

45310000-3

45323000-7

45331000-6

45421152-4

45430000-0

45432210-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Kino Lumiére na Špitálskej ulici č. 4 v Bratislave
Opis obstarávania
Stavebné úpravy kina Lumiére na Špitálskej ulici č. 4 v Bratislave III. etapa nadväzujú na predchádzajúce dve úpravy, ktoré boli uskutočnené v rokoch 2014 a 2016. Súčasný projekt úprav sa týka priestoru kinosál a vstupných i technických priestorov k sálam prislúchajúcich na 1. NP a 1. PP. Účelom úprav je vytvoriť efektívny, atraktívny priestor pre užívateľov priestoru a kultivovaným riešením vytvoriť kvalitný verejný a pracovný interiér v objekte a zároveň optimálne využiť a zhodnotiť dotknutý priestor. Cielene sa rieši úprava existujúcich priestorov kina tak, aby boli odpovedajúce súčasným potrebám prevádzkovania kín z hľadiska architektonického, interiérového, prevádzkového, technologického i bezpečnostného. Z tohto pohľadu ide o takú úpravu priestorov, ktoré v prípade kinosál musia vyhovovať požiadavkám na akustiku sály, svetelnú i tepelnú pohodu pre návštevníkov, na obrazovú i zvukovú kvalitu, ako aj na funkčné a prevádzkové parametre.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 103
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 1 441 392,74
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatkom k ZoD sa v zmysle inflačnej doložky podľa bodu 7 čl. III. ZoD upravuje čl. III. bod 1 ZoD, nakoľko sa Zmluvné strany dohodli na zvýšení ceny za Dielo z titulu inflácie potvrdenej Štatistickým úradom SR pri položke 41.00.4 Práce na stavbe nebytových budov (nové diela, rozšírenie pôvodných stavieb, práce na úpravách a renovácie), ktorá je za I. Q 2023 - index 103,4 a súčasne pri splnení podmienky nárastu cien o viac ako 5% v porovnaní s CENEKON cenami v dobe spracovania ponuky (december 2022 ver. jún 2023).
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 1 384 889,26
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 441 392,74
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV