dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 51782/2022-BA
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Sociálna poisťovňa, ústredie
Telefón: +421 906179705
Email: patrik.elias@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.socpoist.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 51782/2022-BA
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka PC staníc, zobrazovacej techniky a príslušenstva k výpočtovej technike pre ústredie a pobočky Sociálnej poisťovne a poskytovanie súvisiacich služieb, ako doprava na miesto dodania, vykládka do určených priestorov v mieste dodania, dodanie používateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručného servisu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Dodávka PC staníc a príslušenstva
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
30231000-7

30237200-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Konkrétne miesta dodania sú uvedené v Kapitole B.2 súťažných podkladov v prílohe č. 2 zmluvy
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka PC staníc a príslušenstva pre ústredie a pobočky Sociálnej poisťovne a poskytovanie súvisiacich služieb, ako doprava na miesto dodania, vykládka do určených priestorov v mieste dodania, dodanie používateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručného servisu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ pristúpil k zrušeniu zadávania zákazky v zmysle § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: (2) Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Zákazka Dodávka zariadení a príslušenstva výpočtovej techniky bola rozdelená na tri časti: a)Dodávka PC staníc a príslušenstva (ďalej ako Časť 1) b)Dodávka zobrazovacej techniky a príslušenstva (ďalej ako Časť 2) c)Dodávka príslušenstva k výpočtovej technike (ďalej ako Časť 3), ktoré sú vecne a technicky oddeliteľné avšak funkčne a logisticky vzájomne natoľko súvisia, že dodávka iba niektorej časti je pre verejného obstarávateľa neakceptovateľná. Dôvodom je skutočnosť, že zariadenia a príslušenstvo tvoriace predmet zákazky tvoria spoločné funkčné a úžitkové celky. (Príklad: PC Monitor Dokovacia stanica). Obstaraním iba niektorej časti sa znižuje alebo úplne zaniká úžitková hodnota predmetov tvoriacich jej obsah. V procese hodnotenia ponúk verejný obstarávateľ identifikoval nejasnosti spočívajúce najmä, ale nie len v rôznom výklade niektorých požiadaviek tvoriacich opis predmetu zákazky. Tieto nejasnosti sa nepodarilo jednoznačne odstrániť ani vysvetľovaním ponúk, pričom daný stav vytvára podľa názoru verejného obstarávateľa významné a neodstrániteľné riziko porušenia základných princípov verejného obstarávania ako aj zmarenie účelu obstarávania. Pokiaľ opis predmetu zákazky umožňuje rôzny výklad, možno ho označiť za nejednoznačný, čo znamená nie len nesúlad s ustanovením § 42 ods. 1 zákona, ale aj porušenie princípov transparentnosti a nediskriminácie. Následkom nejednoznačného opisu predmetu zákazky môže byť odradenie záujemcov od účasti vo verejnom obstarávaní, ako aj neporovnateľnosť predložených ponúk. Zároveň akceptovanie ponuky obsahujúcej predmet nezodpovedajúci skutočným potrebám a očakávaniam verejného obstarávateľa znamená porušenie princípov hospodárnosti a efektívnosti.

Názov
Dodávka zobrazovacej techniky a príslušenstva
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
30231000-7

30237200-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Konkrétne miesta dodania sú uvedené v Kapitole B.2 súťažných podkladov v prílohe č. 2 zmluvy
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka zobrazovacej techniky a príslušenstva pre ústredie a pobočky Sociálnej poisťovne a poskytovanie súvisiacich služieb, ako doprava na miesto dodania, vykládka do určených priestorov v mieste dodania, dodanie používateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručného servisu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a časť B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ pristúpil k zrušeniu zadávania zákazky v zmysle § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: (2) Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Zákazka Dodávka zariadení a príslušenstva výpočtovej techniky bola rozdelená na tri časti: a)Dodávka PC staníc a príslušenstva (ďalej ako Časť 1) b)Dodávka zobrazovacej techniky a príslušenstva (ďalej ako Časť 2) c)Dodávka príslušenstva k výpočtovej technike (ďalej ako Časť 3), ktoré sú vecne a technicky oddeliteľné avšak funkčne a logisticky vzájomne natoľko súvisia, že dodávka iba niektorej časti je pre verejného obstarávateľa neakceptovateľná. Dôvodom je skutočnosť, že zariadenia a príslušenstvo tvoriace predmet zákazky tvoria spoločné funkčné a úžitkové celky. (Príklad: PC Monitor Dokovacia stanica). Obstaraním iba niektorej časti sa znižuje alebo úplne zaniká úžitková hodnota predmetov tvoriacich jej obsah. V procese hodnotenia ponúk verejný obstarávateľ identifikoval nejasnosti spočívajúce najmä, ale nie len v rôznom výklade niektorých požiadaviek tvoriacich opis predmetu zákazky. Tieto nejasnosti sa nepodarilo jednoznačne odstrániť ani vysvetľovaním ponúk, pričom daný stav vytvára podľa názoru verejného obstarávateľa významné a neodstrániteľné riziko porušenia základných princípov verejného obstarávania ako aj zmarenie účelu obstarávania. Pokiaľ opis predmetu zákazky umožňuje rôzny výklad, možno ho označiť za nejednoznačný, čo znamená nie len nesúlad s ustanovením § 42 ods. 1 zákona, ale aj porušenie princípov transparentnosti a nediskriminácie. Následkom nejednoznačného opisu predmetu zákazky môže byť odradenie záujemcov od účasti vo verejnom obstarávaní, ako aj neporovnateľnosť predložených ponúk. Zároveň akceptovanie ponuky obsahujúcej predmet nezodpovedajúci skutočným potrebám a očakávaniam verejného obstarávateľa znamená porušenie princípov hospodárnosti a efektívnosti.

Názov
Dodávka príslušenstva k výpočtovej technike
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
30237200-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Konkrétne miesta dodania sú uvedené v Kapitole B.2 súťažných podkladov v prílohe č. 2 zmluvy
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka príslušenstva k výpočtovej technike pre ústredie a pobočky Sociálnej poisťovne a poskytovanie súvisiacich služieb, ako doprava na miesto dodania, vykládka do určených priestorov v mieste dodania, dodanie používateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručného servisu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ pristúpil k zrušeniu zadávania zákazky v zmysle § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: (2) Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Zákazka Dodávka zariadení a príslušenstva výpočtovej techniky bola rozdelená na tri časti: a)Dodávka PC staníc a príslušenstva (ďalej ako Časť 1) b)Dodávka zobrazovacej techniky a príslušenstva (ďalej ako Časť 2) c)Dodávka príslušenstva k výpočtovej technike (ďalej ako Časť 3), ktoré sú vecne a technicky oddeliteľné avšak funkčne a logisticky vzájomne natoľko súvisia, že dodávka iba niektorej časti je pre verejného obstarávateľa neakceptovateľná. Dôvodom je skutočnosť, že zariadenia a príslušenstvo tvoriace predmet zákazky tvoria spoločné funkčné a úžitkové celky. (Príklad: PC Monitor Dokovacia stanica). Obstaraním iba niektorej časti sa znižuje alebo úplne zaniká úžitková hodnota predmetov tvoriacich jej obsah. V procese hodnotenia ponúk verejný obstarávateľ identifikoval nejasnosti spočívajúce najmä, ale nie len v rôznom výklade niektorých požiadaviek tvoriacich opis predmetu zákazky. Tieto nejasnosti sa nepodarilo jednoznačne odstrániť ani vysvetľovaním ponúk, pričom daný stav vytvára podľa názoru verejného obstarávateľa významné a neodstrániteľné riziko porušenia základných princípov verejného obstarávania ako aj zmarenie účelu obstarávania. Pokiaľ opis predmetu zákazky umožňuje rôzny výklad, možno ho označiť za nejednoznačný, čo znamená nie len nesúlad s ustanovením § 42 ods. 1 zákona, ale aj porušenie princípov transparentnosti a nediskriminácie. Následkom nejednoznačného opisu predmetu zákazky môže byť odradenie záujemcov od účasti vo verejnom obstarávaní, ako aj neporovnateľnosť predložených ponúk. Zároveň akceptovanie ponuky obsahujúcej predmet nezodpovedajúci skutočným potrebám a očakávaniam verejného obstarávateľa znamená porušenie princípov hospodárnosti a efektívnosti.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 215-616736
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ pristúpil k zrušeniu zadávania zákazky v zmysle § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: (2) Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota. Zákazka Dodávka zariadení a príslušenstva výpočtovej techniky bola rozdelená na tri časti: a)Dodávka PC staníc a príslušenstva (ďalej ako Časť 1) b)Dodávka zobrazovacej techniky a príslušenstva (ďalej ako Časť 2) c)Dodávka príslušenstva k výpočtovej technike (ďalej ako Časť 3), ktoré sú vecne a technicky oddeliteľné avšak funkčne a logisticky vzájomne natoľko súvisia, že dodávka iba niektorej časti je pre verejného obstarávateľa neakceptovateľná. Dôvodom je skutočnosť, že zariadenia a príslušenstvo tvoriace predmet zákazky tvoria spoločné funkčné a úžitkové celky. (Príklad: PC Monitor Dokovacia stanica). Obstaraním iba niektorej časti sa znižuje alebo úplne zaniká úžitková hodnota predmetov tvoriacich jej obsah. V procese hodnotenia ponúk verejný obstarávateľ identifikoval nejasnosti spočívajúce najmä, ale nie len v rôznom výklade niektorých požiadaviek tvoriacich opis predmetu zákazky. Tieto nejasnosti sa nepodarilo jednoznačne odstrániť ani vysvetľovaním ponúk, pričom daný stav vytvára podľa názoru verejného obstarávateľa významné a neodstrániteľné riziko porušenia základných princípov verejného obstarávania ako aj zmarenie účelu obstarávania. Pokiaľ opis predmetu zákazky umožňuje rôzny výklad, možno ho označiť za nejednoznačný, čo znamená nie len nesúlad s ustanovením § 42 ods. 1 zákona, ale aj porušenie princípov transparentnosti a nediskriminácie. Následkom nejednoznačného opisu predmetu zákazky môže byť odradenie záujemcov od účasti vo verejnom obstarávaní, ako aj neporovnateľnosť predložených ponúk. Zároveň akceptovanie ponuky obsahujúcej predmet nezodpovedajúci skutočným potrebám a očakávaniam verejného obstarávateľa znamená porušenie princípov hospodárnosti a efektívnosti.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV