dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PHM/NADL/SC/2/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Žilinský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Žilinský samosprávny kraj
Telefón: +421 415032317 Fax: +421 415032431
Email: iveta.hlavata@zilinskazupa.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zask.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/472350
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
09100000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie Nákupu rafinérskych produktov pohonných hmôt prostredníctvom palivových kariet v rámci komplexného palivového hospodárstva pre potreby Správy ciest ŽSK a jej organizačných jednotiek na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody (ďalej len zmluva resp. RD) a nákup motorovej nafty vrátane jej dovozu do nádrží umiestnených vo vybraných strediskách závodov Kysuce, Liptov a Orava. Zoznam miest kde sú umiestnené palivové nádrže je súčasťou súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 065 275,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Nákup pohonných látok do skladovacích nádrží - benkalorov organizačných jednotiek Správy ciest ŽSK
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
09134100-8

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Organizačná jednotka: Závod Kysuce, stredisko Nová Bystrica, Čadca a Makov . Závod Liptov, stredisko Holica - Kvačany. Závod Orava, stredisko Dolný Kubín, Námestovo a Trstená.
Opis obstarávania:
Jedná sa o nákup: Motorová nafta do nádrží vrátane dopravy predpokladaný objem nákupu je 420 000 litrov ročne. (1 680 000 litrov za 48 mesiacov) Predmetom časti 1. zákazky je nákup (dodanie) motorovej nafty podľa STN EN 590 + A1:2018 triedy B, D, a F vhodnej na celoročné použitie ako palivo pre nákladné motorové, osobné motorové vozidlá, špeciálne vozidlá, obslužné vozidlá a mechanizmy vrátane súvisiacich služieb dopravy na miesta dodania cisternami, prečerpania do nadzemných zásobných nádrží kupujúceho a kontroly fyzikálnych vlastností stáčaného tovaru prostredníctvom meracích prístrojov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 032 800,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ s ohľadom na bod II.2.5) tohto oznámenia uvádza že: Kritérium pre časť 1. Najvyššia % (slovom percentuálna) poskytnutá zľava na 1 liter motorového paliva, vyjadrená na tri desatinné miesta za jeden liter motorovej nafty z priemernej týždennej jednotkovej ceny motorovej nafty v EUR s DPH zverejnenej Štatistickým úradom SR na http://datacube.statistics.sk/#!/view/sk/VBD_INTERN/sp0207ts/v_sp0207ts_00_00_00_sk (t. j. cena vrátane DPH a spotrebnej dane), do ktorej uchádzač zahrnie všetky náklady, ktoré mu vzniknú s dodaním motorovej nafty na Miesto dodania. Pre výpočet priemernej týždennej jednotkovej ceny sa bude brať týždeň kedy bolo oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania zverejnené vo Vestníku verejného obstarávania.

Názov
Bezhotovostný nákup pohonných látok prostredníctvom palivových kariet
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
09132100-4

09134100-8

09133000-0

30163100-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Závody a príslušné strediská SC ŽSK, viď. bod 5) SP.
Opis obstarávania:
Jedná sa o nákup: Motorová nafta prostredníctvom palivových kariet predpokladaný objem nákupu je 550 000 litrov ročne. (2 200 000 litrov za 48 mesiacov) Automobilový benzín prostredníctvom palivových kariet Predpokladaný objem nákupu je 70 000 litrov ročne. (280 000 litrov za 48 mesiacov) LPG plyn prostredníctvom palivových kariet predpokladaný objem nákupu je 2 500 litrov ročne. (10 000 litrov za 48 mesiacov) Predmetom časti 2. zákazky je bezhotovostný nákup pohonných látok prostredníctvom palivových kariet (motorová nafta s cetánovým číslom 51 a vyšším; bezolovnatý automobilový benzín s oktánovým číslom minimálne 95, a LPG plyn) na princípe akceptácie palivovej karty ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté tovary na/vo všetkých čerpacích staniciach/výdajných miestach uchádzača a jeho zmluvných partnerov nachádzajúcich sa v mieste sídla stredísk verejného obstarávateľa, alebo v maximálnej vzdialenosti do 30 cestných kilometrov od stredísk verejného obstarávateľa, vrátane bezplatného vystavenia a dodania palivových kariet.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 032 475,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ s ohľadom na bod II.2.5) tohto oznámenia uvádza že: Kritériom výberu úspešnej ponuky v zákazke pre časť 2. : Najnižšia celková cena predmetu zákazky vyjadrená v EUR s DPH na dve desatinné miesta za obdobie 1 roku. Uchádzači pre výpočet návrhu na plnenie kritéria použijú Prílohu M kde je potrebné vyplniť priemernú týždennú jednotkovú cenu (v EUR s DPH) jednotlivých druhov PHM zverejnenej Štatistickým úradom SR na http://datacube.statistics.sk/#!/view/sk/VBD_INTERN/sp0207ts/v_sp0207ts_00_00_00_sk (t. j. cena vrátane DPH a spotrebnej dane). Pre výpočet priemernej týždennej jednotkovej ceny sa bude brať týždeň kedy bolo oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania zverejnené vo Vestníku verejného obstarávania.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie uchádzač preukáže v zmysle § 32 ods. 1 zákona o VO. Z dôvodu obmedzeného rozsahu bunky tohto formulára je kompletné znenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedené v časti A.2 súťažných podkladov - Podmienky účasti uchádzačov, bod A.2.1 Osobné postavenie.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ neuplatňuje podmienky účasti ekonomického a finančného postavenia.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.3.1 Technickú alebo odbornú spôsobilosť pre časť 1. uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) zákona ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 1.vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo 2.certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. 2.3.1 Technickú alebo odbornú spôsobilosť pre časť 2. uchádzač preukáže v zmysle § 34 ods. 1 písm. m) zákona ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, 1.vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo 2.certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti (preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť - z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté). Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g) ZVO, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre časť 1.: Uchádzač predloží doklady: -bezpečnostný list ponúkaného tovaru, -identifikáciu pôvodu ponúkaných tovarov (výrobcu a krajinu pôvodu tovaru), -kópiu vyhlásenia o zhode výrobcu, resp. certifikátu (kópia nemusí byť úradne overená) pre motorovú naftu s cetanovým číslom 51 a vyšším, spĺňajúcu požiadavky normy STN EN 590, vydaného autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s platnými technickými špecifikáciami. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu a potvrdenie vydané v tretej krajine, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Pre časť 2.: Uchádzač predloží doklady: -bezpečnostný list ponúkaného tovaru, -identifikáciu pôvodu ponúkaných tovarov (výrobcu a krajinu pôvodu tovaru), -kópiu vyhlásenia o zhode výrobcu, resp. certifikátu (kópia nemusí byť úradne overená) pre motorovú naftu s cetanovým číslom 51 a vyšším, spĺňajúcu požiadavky normy STN EN 590, bezolovnatý benzín s okt. číslom min. 95 spĺňajúcu požiadavky normy STN EN 228, a skvapalnený ropný plyn spĺňajúci požiadavky STN EN 589, vydaného autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s platnými technickými špecifikáciami. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu a potvrdenie vydané v tretej krajine, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ spracoval pre jednotlivé časti predmetu zákazky návrhu zmluvných podmienok.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-08-02T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-11-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO. Systém EVO je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/ . Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://eplatforma.vlada.gov.sk/. 2. Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa pri príslušnej zákazke a budú tiež sprístupnené záujemcom v systéme EVO. Link na súťažné podklady: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/472350 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom systému EVO, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Podmienkou komunikácie v systéme EVO je, aby záujemca/uchádzač bol evidovaný v informačnom systému ÚVO ako užívateľ za hospodársky subjekt. V prípade, že hospodársky subjekt nie je v informačnom systéme ÚVO (ďalej len IS ÚVO) evidovaný, vytvorí si účet v IS ÚVO. 5. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 6. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači smerovať svoje otázky na: E-mail: eplatforma@vlada.gov.sk Telefón: +421 2 20925 100- počas pracovných dní v čase od 8:00 do 15:00; Webová stránka: http://www.eplatforma.gov.sk. 7. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO. 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o VO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. Otváranie ponúk: Bližšie informácie sú uvedené v časti V. bod 22. súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ zabezpečí on-line sprístupnenie ponúk uchádzačov, prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie. 10. Výsledkom VO bude uzatvorenie rámcovej dohody pre každú časť predmetu zákazky osobitne. 11. Nevyžaduje sa zábezpeka. 12. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani nie je obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 13. Predmet zákazky je rozdelený na dve časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu, alebo obidve časti. 14. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi vyplniť len oddiel časti IV formuláru Jednotného európskeho dokumentu(GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI) bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV formuláru JED. 15) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 11 Zákona o VO. 16) K zabezpečeniu bezproblémového el. sprístupnenia ponúk a vygenerovania zápisnice z otvárania ponúk je nevyhnutné zo strany uchádzača vyplniť v štruktúre ponuky pre príslušnú časť návrh na plnenie kritéria!
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV