dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: KU RK/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Katolícka univerzita v Ružomberku
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37801279
Hrabovská cesta 1A Array, 03401 Ružomberok

Slovensko
Kontaktná osoba: Katolícka univerzita v Ružomberku
Telefón: +421 907159577
Email: hana.karvai@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ku.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/473994
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: KU RK/2023
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Projekt Governance a kybernetická bezpečnosť KU je zameraný na realizáciu technických opatrení vedúcich k zvýšeniu úrovne kybernetickej bezpečnosti . Predmet zákazky bude realizovaný nasledovnými modulmi: Modul: Syslog Modul: SIEM Modul: SoC Každý modul bude realizovaný prostredníctvom nasledovných aktivít: Aktivita 1Analýza a dizajn Aktivita 2 Implementácia a testovanie Aktivita 3 Nasadenie Okrem aktivít 1 až 3 bude predmetom zákazky v rámci modulu SIEM aj: Aktivita 4Nákup technických prostriedkov, programových prostriedkov a služieb. Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "vyzva_na_predkladanie_ponuk_kb_KU_Ružomberok_technicka_cast" (a jej príloh), ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473994
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 156 520,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a to: a)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po lehote splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, b)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c)je oprávnený poskytovať služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za rovnaké alebo podobné služby ako predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje napr. počítačové služby, služby súvisiace s počítačovým spracovaním údajov., d)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač so sídlom na území SR je povinný predkladať doklady uvedené v bodoch a) až c) nakoľko nie je verejný obstarávateľ orgánom verejnej moci. Z tohto dôvodu mu funkcionalita portálového riešenia oversi.gov.sk neumožňuje prístup k nasledovným informačným systémom, týkajúcim sa povinnosti podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní ako aj zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. Splnenie podmienky účasti v zmysle bodu d) preukazuje uchádzač čestným vyhlásením . Pokiaľ uchádzač nemá sídlo na území SR splnenie podmienok účasti preukazuje príslušnými dokladmi, t.j. potvrdením Sociálnej poisťovne, potvrdením zdravotnej poisťovne, potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, pričom predložené potvrdenia nesmú byť staršie ako 3 mesiace. Splnenie podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia môže uchádzač preukázať aj platným zápisom v Zozname hospodárskych subjektov ( vedeným Úradom pre verejné obstarávanie). Splnenie podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia môže uchádzač predbežne nahradiť čestným vyhlásením môže použiť vzor čestného vyhlásenia uvedený v Prílohe č. 3 tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Splnenie podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vyhodnotí verejný obstarávateľ u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, na základe svojej cenovej ponuky. Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "vyzva_na_predkladanie_ponuk_kb_KU_Ružomberok_technicka_cast" (a jej príloh), ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473994
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) bod 1 zákona údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "vyzva_na_predkladanie_ponuk_kb_KU_Ružomberok_technicka_cast" (a jej príloh), ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473994
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "vyzva_na_predkladanie_ponuk_kb_KU_Ružomberok_technicka_cast", (a jej príloh) ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473994
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "vyzva_na_predkladanie_ponuk_kb_KU_Ružomberok_technicka_cast (a jej príloh)" a v súbore vo formáte word pod názvom "navrh_zod_kb_KU_ruzomberok_technicka_cast", ktoré sú zverejnené na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473994 a
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-17T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia bude prebiehať prostredníctvom informačného systému EVO a jeho funkcionalít v súlade s § 20 ZVO, ktorý je dostupný: https://eplatforma.vlada.gov.sk/ Toto verejné obstarávanie nie je: - zelené verejné obstarávanie, - obstarávanie inovácii, - obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ: - neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. - odmietne uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. - nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ si ako objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od uzavretej zmluvy s úspešným uchádzačom ako predávajúcim bez akýchkoľvek sankcií a nárokov všetkých strán a ďalej postupovať v súlade s pokynmi Riadiaceho orgánu/Sprostredkovateľského orgánu a so zákonom o verejnom obstarávaní v prípade neschválenia nenávratného finančného príspevku, resp. ak výsledky kontroly zo strany ÚVO alebo ak výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa nenávratného finančného príspevku neumožňujú financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky ako výsledku procesu verejného obstarávania tovarov, služieb alebo stavebných prác alebo výsledku iných postupov. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytovaním predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti kúpnej zmluvy, ako aj po jej ukončení a poskytnúť' súčinnosť' pri výkone kontroly orgánu oprávnenému vykonávať kontrolu/audit podľa zákona c. 292/2014 z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č.1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné a všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a zákona č. 35/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. subjektom a osobám povereným oprávnenými orgánmi podľa zákona c. 292/2014 z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, podľa všeobecného nariadenia a zákona o finančnej kontrole. Oprávnenými osobami sú najmä: Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané týmito orgánmi. Ak bude predložená viac ako jedna ponuka, verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti po vyhodnotení ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súbore vo formáte word pod názvom "vyzva_na_predkladanie_ponuk_kb_KU_Ružomberok_technicka_cast" (a jej príloh), ktorý je zverejnený na stránke zákazky s nízkou hodnotou (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/473994
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-03T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV