dnes je 1.7.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 20190531_CIZS_01
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Pliešovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00320170
Hviezdoslavova 1, 96263 Pliešovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Pliešovce
Telefón: +421 455562401
Email: obec@pliesovce.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.pliesovce.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 20190531_CIZS_01
Hlavný kód CPV
45215100-8
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Pliešovce
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45112000-5

45300000-0

45261000-4

45262500-6

45223100-7

45421141-4

45223110-0

45310000-3

45332400-7

45421100-5

45421110-8

45432000-4

45442100-8

45262100-2

45443000-4

45410000-4

45233222-1

45112700-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obec Pliešovce, námestie SNP, parcelné čísla: 177/1, 177/2, 12027/1, 12027/27
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Výstavba nového objektu zabezpečí predpoklady štandardných zdravotných služieb pod jednou strechou s adekvátnym vybavením, spĺňajúcim aktuálne stavebné, konštrukčné a zákonne požiadavky v plnej bezbariérovosti. Požaduje sa realizácia novostavby s vytvorením nových priestorov pre integráciu viacerých zdravotných služieb prístupných z centrálnej haly s recepciou spolu so sociálnym zázemím. Objekt bude ako jednopodlažná budova zastrešená plochou strechou s rozmermi celkového objektu 24,60 m x 20,65 m. V rámci podlažia bude umiestnená vstupná centrálna hala s recepciou s príslušným sociálnym zázemím pre personál ako aj pre verejnosť. Z centrálnej haly budú prístupné jednotlivé zdravotné služby ambulancie so svojím zázemím a vybavením. V mieste hlavného vstupu do stavby bude vytvorené krytá vstupná plocha. Okolo objektu sa vybudujú terénne úpravy formou spevnených plôch, chodníka s dlažbou napojenou na jestvujúce areálové komunikácie. Z juhozápadnej svetovej strany sa bude nachádzať vstup do objektu ako aj prístup, príjazd z hlavnej komunikácie obce štátnej cesty č. 527, cesty armády. Na severozápadnej strane sa nachádza jestvujúca parkovacia plocha, ktorá bude využívaná v rámci statickej dopravy pre CIZS. Susediacim objektom je z jednej strany dom kultúry, z juhozápadnej strany sa nachádza budova pošty. Zo severnej a južnej svetovej strany je parcela lemovaná potokom. Okolie navrhovanej stavby sa doplní vzrastlou zeleňou, formou vyradenia nových stromov, ako aj doplneným exteriérovým mobiliárom. Budova bude zateplená kontaktnou tepelnou izoláciou a obložená fasádnym dreveným obkladom. Inžinierske siete sa využijú jestvujúce v okolí voda, elektro, kanalizácia. Objekt bude vykurovaný teplovodne z kotolne na plyn. Splašková kanalizácia sa napojí na jestvujúcu areálovú obecnú kanalizáciu. Dažďové vody sa zaústia do vsakovacích blokov v areáli. Predmet zákazky nebol rozdelený na časti, nakoľko novostavba CIZS tvorí v zmysle projektovej dokumentácie funkčný a logický celok. Vzhľadom na zabezpečenie nadväznosti technologických postupov stavebných prác a jednoznačne definovateľnej zodpovednosti a záruky za dielo sa realizuje ako celok.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 302021T483
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Pliešovce
Časť č.:
Názov: Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Pliešovce
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-11-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 539 998,83
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie a podmienky plnenia zmluvy bolo predmetné verejné obstarávanie: a) zelené verejné obstarávanie a c) zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-02T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45112000-5
Dodatočné kódy CPV
45400000-1

45432000-4

45233161-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obec Pliešovce, námestie SNP, parcelné čísla: 177/1, 177/2, 12027/1, 12027/27
Opis obstarávania
Na základe skutočností zistených v priebehu realizácie stavebných prác a následnej dohody zmluvných strán sa v rozsahu dohodnutom v Dodatku č. 4 mení Zmluva o dielo uzatvorená dňa 15.11.2019 medzi objednávateľom a zhotoviteľom. Predmetom Zmluvy je záväzok zhotoviteľa vykonať pre objednávateľa podľa podmienok dohodnutých v Zmluve na uskutočnenie stavebných prác s názvom Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti v obci Pliešovce a záväzok objednávateľa uhradiť zhotoviteľovi za riadne vykonané dielo cenu diela. Dôvodom potreby uzatvorenia Dodatku č.4 k Zmluve sú skutočnosti zistené v priebehu realizácie nutnosť vykonať niektoré nepredvídané stavebné práce odlišne od spôsobu a rozsahu stanoveného v zmluvnom rozpočte a projektovej dokumentácii a posun termínu ukončenia stavebných prác z dôvodu kontrolných zistení pri kolaudačnom konaní. Dodatok č. 4/2021 je uzatvorený v zmysle jednotlivých bodov článku II., III., IV a XIII. Zmluvy o dielo č.2/2019.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 21
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 548 666,03
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmeny sa týkajú objektu SO 01 Stavebná časť - Osadenie oceľovej dverovej zárubne alebo rámu a objektu SP - Spevnené plochy: zemné a výkopové práce, práce na komunikáciách a ostatné konštrukcie a búracie práce
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 551 830,70
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 548 666,03
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
1.7.2024 - Daň zo závislej činnosti

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 28.6.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,03 CZK (+0,1)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV