dnes je 1.7.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: UNLP-2021-20-NZ-VS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606707
Rastislavova 43, 04190 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Email: mojmir.pridavok@innovis.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fnlp.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435659
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: UNLP-2021-20-NZ-VS
Hlavný kód CPV
90500000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je odvoz, zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadov podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako zákon o odpadoch), a to nebezpečného odpadu zo zdravotnej starostlivosti, nebezpečného odpadu, odpadu zo zdravotnej starostlivosti, nie nebezpečného odpadu a kuchynského odpadu pomyjí v zmysle špecifikácie predmetu zákazky stanovenej verejným obstarávateľom.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 572 760,60
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Nakladanie s nebezpečným odpadom zo zdravotnej starostlivosti katal. č. 180103
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
90520000-8

90524000-6

90524400-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto poskytnutia predmetu zákazky je uvedené v Prílohe A1 k súťažným podkladom:Centrálne zhromaždiská v areáli nemocnice na Rastislavovej ulici v Košiciach a na ulici Trieda SNP v Košiciach.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nakladanie s nebezpečným odpadom zo zdravotnej starostlivosti katal. č. 180103 , ktoré zahŕňa zber, prepravu, zhodnocovanie vrátane triedenia a zneškodňovanie odpadu, ako aj konanie obchodníka alebo sprostredkovateľa v zmysle zák. č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 064 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Nakladanie s nebezpečným odpadom a s nebezpečným odpadom zo zdravotnej starostlivosti
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
90520000-8

90524000-6

90524400-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto poskytnutia predmetu zákazky je uvedené v Prílohe A2 k súťažným podkladom:Centrálne zhromaždiská v areáli nemocnice na Rastislavovej ulici v Košiciach a na ulici Trieda SNP v Košiciach.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nakladanie s nebezpečným odpadom a s nebezpečným odpadom zo zdravotnej starostlivosti , ktoré zahŕňa zber, prepravu, zhodnocovanie vrátane triedenia a zneškodňovanie odpadu, ako aj konanie obchodníka alebo sprostredkovateľa v zmysle zák. č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
107 540,60:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Odvoz, zneškodnenie alebo zhodnotenie nie nebezpečného odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti 180104
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
90500000-2

90510000-5

90512000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Uvedené v Prílohe A3 k SP: cent. zhromaždiská v areáli nemocnice na ul. Rastislavova a Trieda SNP v Košiciach, príp. iné odberné miesta zriadené ver. obstarávateľom vzhľadom na miesto vzniku odpadu.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nakladanie s nie nebezpečným odpadom a odpadom zo zdravotnej starostlivosti 180104, ktoré zahŕňa zber, prepravu, zhodnocovanie vrátane triedenia a zneškodňovanie odpadu, ako aj konanie obchodníka alebo sprostredkovateľa v zmysle zák. č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len zák. č. 79/2015 Z.z.), ako aj poskytnutie kontajnerov pre dohodnutý druh odpadu určených na dočasné zhromažďovanie odpadu Objednávateľom (verejným obstarávateľom).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
384 500,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Nakladanie s kuchynským odpadom (BRKO)
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
90500000-2

90510000-5

90512000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesto poskytnutia predmetu zákazky je uvedené v Prílohe A4 k súťažným podkladom: dve samostatné stravovacie prevádzky v areáli nemocnice na Rastislavovej ulici a na Triede SNP v Košiciach.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je nakladanie s kuchynským odpadom (BRKO), ktoré zahŕňa zber, prepravu, zhodnocovanie vrátane triedenia a zneškodňovanie odpadu, ako aj konanie obchodníka alebo sprostredkovateľa v zmysle zák. č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len zák. č. 79/2015 Z. z.), vrátane poskytnutia obalového materiálu (nádoby) na odpad.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
16 720,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v §32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: A) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) B) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) C) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c) D) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) E) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) F) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) G) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. g) H) Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. h) I) Uchádzač/záujemca zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov, prípadne potvrdením o jeho zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní Splnenie uvedených podmienok účasti uchádzač preukazuje podľa §32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa použije pre všetky časti predmetu zákazky. Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v bode 27.7 časti A.1 súťažných podkladov
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-01-10T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ týmto informuje, že všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 4 zákona o VO v systéme Eranet na URL adrese: https://unlp.eranet.sk/tenders v rámcizobrazenia detailu predmetného verejného obstarávania (priamy link: http://unlp.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/41 2. Verejný obstarávateľ záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po registrovaní sa do systému. Pri zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení súťažných podkladov budú títo záujemcovia informovaní. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez registrácie verejný obstarávateľ nemá evidenciu. 3. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa do systému Eranet na URL:https://unlp.eranet.sk.Uchádzačje oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému Eranet. Registrácia do systému Eranet je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému Eranet sú uvedené na: https://unlp.eranet.sk v časti Podmienky a Manuál. 4. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému Eranet: OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome35 a vyššie; Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 5. Zábezpeka sa vyžaduje. Hodnota zábezpeky je pre časť 1: 20 000 EUR (slovom dvadsaťtisíc eur) pre časť 2: 3000 EUR (slovom tritisíc eur) pre časť 3: 9 000 EUR (slovom deväťťtisíc eur) pre časť 4: nevyžaduje sa Podrobnosti o podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 16 časti A.1 súťažných podkladov. 6. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky v súlade s § 66 ods. 7 a § 55 ods. 1, t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa § 53 a 54 u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste- uvedené sa aplikuje na každú časť predmetu zákazky. 7.Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežnenahradiť Jednotným európskym dokumentom. 8.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií a nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Všetky potrebné informácie na vypracovanie a predloženie ponuky a komunikáciusa nachádzajú v súťažných podkladoch. Záležitosti neupravené v tomto oznámení a súťažných podkladoch sa riadia zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-11-29T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
1.7.2024 - Daň zo závislej činnosti

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 28.6.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,03 CZK (+0,1)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV