dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Vajnory - ZŠ K. Bruderovej- dodatok
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Vajnory
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304565
Roľnícka 109, 83107 Bratislava-Vajnory

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Vajnory
Telefón: +421 908050348 Fax: +421 243712494
Email: mikulova@torvo.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je prístavba nového pavilónu základnej školy, nakoľko terajšie kapacity školy nie sú postačujúce. Ide o prístavbu 8 tried s hygienickým zázemím a s triedou na pohybové aktivity. Plánovaná prístavba bude z časti jednopodlažná a z časti dvojpodlažná s prestrešením plochou strechou. Strecha objektu bude vyspádovaná do dažďových zvodov, ktoré budú zaústené do dažďových vsakov. Predmetom zákazky je taktiež existujúce prestrešenie, ktoré súži na prepojenie materskej školy s jedálňou a základnej školy. Na Existujúce prestrešenie sa napojíme s novo navrhovanou prístavbou tried s hygienickým zázemím. Existujúce prestrešenie sa uzavrie zasklenými stenami a v priestoroch uzavretého priestoru prestrašenia sa vytvorí vrátnica. Po prístavbe nových tried bude potrebné riešiť navýšenie kapacít jedálne. Chýbajúce kapacity jedálne budú riešené pomocou prístavby jedálenskej časti. Čím vznikne 108 nových miest na stravovanie.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 195
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Prístavba tried ZŠ K. Brúderovej a komplexná úprava areálu ZŠ
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-01-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 2 079 363,62
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-05T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45210000-2

Miesto vykonania
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je prístavba nového pavilónu základnej školy, nakoľko terajšie kapacity školy nie sú postačujúce. Ide o prístavbu 8 tried s hygienickým zázemím a s triedou na pohybové aktivity. Plánovaná prístavba bude z časti jednopodlažná a z časti dvojpodlažná s prestrešením plochou strechou. Strecha objektu bude vyspádovaná do dažďových zvodov, ktoré budú zaústené do dažďových vsakov. Predmetom zákazky je taktiež existujúce prestrešenie, ktoré súži na prepojenie materskej školy s jedálňou a základnej školy. Na Existujúce prestrešenie sa napojíme s novo navrhovanou prístavbou tried s hygienickým zázemím. Existujúce prestrešenie sa uzavrie zasklenými stenami a v priestoroch uzavretého priestoru prestrašenia sa vytvorí vrátnica. Po prístavbe nových tried bude potrebné riešiť navýšenie kapacít jedálne. Chýbajúce kapacity jedálne budú riešené pomocou prístavby jedálenskej časti. Čím vznikne 108 nových miest na stravovanie.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 195
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 2 079 363,62
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zastavenie prác na stavbe diela z dôvodu statických vád na objekte SO02.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 2 079 363,62
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 2 079 363,62
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV