dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: FNTN-2022-04-NZ-Antitrombotiká,antihemoragiká
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610470
Legionárska 28, 91171 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica Trenčín
Telefón: +421 326566235 / 326566838 Fax: +421 326566840
Email: lenka.kiss-tothova@fntn.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fntn.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: FNTN-2022-04-NZ-Antitrombotiká,antihemoragiká
Hlavný kód CPV
33600000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka tovarov: Lieky ATC skupiny B01-Antitrombotiká, B021-Antihemoragiká , vrátane dopravy na miesto plnenia do nemocničnej lekárne verejného obstarávateľa v postavení kupujúceho na základe vystavených objednávok a za podmienok uvedených v rámcovej dohode počas jej trvania. Lieky, ktoré uchádzač uvedie vo svojej ponuke vo verejnej súťaži musia spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa, spĺňať požadované kritéria podľa platnej legislatívy a podľa registračného rozhodnutia, byť dodávané v originálnom balení. Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis a cena predmetu zákazky/zmluvy. Predmet zákazky je rozdelený do 16 častí. Keďže sa bude vyhodnocovať predmet zákazky jednotlivo tzn. každá časť samostatne, uchádzačovi sa umožňuje predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky, na viacero častí predmetu zákazky alebo na všetky časti predmetu zákazky V rámci jednej časti musí byť predložená ponuka na všetky prislúchajúce položky.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Časť č.4
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
33621100-0

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica Trenčín, Legionárska 28, 91171 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky-časti č.4 je pravidelná dodávka liekov ATC skupiny B01AB06: Nadroparín 19 000 IU (anti-Xa)/1 ml sol inj 10x1,0 ml/19 KU, Nadroparín 15 200 IU (anti-Xa)/0,8 ml sol inj 10x0,8 ml/15,2 KU, Nadroparín 11 400 IU (anti-Xa)/0,6 ml sol inj 10x0,6 ml/11,419 KU, Nadroparín 9 500 IU (anti-Xa)/1 ml sol inj 10x1,0 ml/9,5 KU, Nadroparín 7 600 IU (anti-Xa)/0,8 ml sol inj 10x0,8 ml/7,6 KU, Nadroparín 5 700 IU (anti-Xa)/0,6 ml sol inj 10x0,6 ml/5,7 KU, Nadroparín 3 800 IU (anti-Xa)/0,4 ml sol inj 10x0,4 ml/3,8 KU, Nadroparín 2 850 IU (anti-Xa)/0,3 ml sol inj 10x0,3 ml/2,85 KU. Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis a cena predmetu zákazky/zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Časť č.6
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
33621100-0

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Fakultná nemocnica Trenčín, Legionárska 28, 91171 Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky-časti č.6 je pravidelná dodávka liekov ATC skupiny B01AD02: Altepláza (50 mg+50 ml solv.) 1x1 set plv iio, Altepláza (20 mg+20 ml solv.) 1x1 set plv iio. Opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov - Opis a cena predmetu zákazky/zmluvy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 195-552114
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY4:Časť č.4:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

6:Časť č.6:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Právny rámec: Podľa § 57 ZVO ods. 1 písm. c) ZVO Verejný obstarávateľ a obstarávateľ zrušia verejné obstarávanie alebo jeho časť, ak nedostal ani jednu ponuku. Odôvodnenie: Na zákazku pre časti č. 4 a 6 predložil ponuku jediný uchádzač, ktorého komisia vylúčila z postupu verejného obstarávania v súlade s § 53 ods. 5 písm. c) ZVO z dôvodu, že uchádzač v stanovenej lehote do 2 pracovných dní nedoručil vysvetlenie ponuky. Postup, ktorý verejný obstarávateľ použije pri zadávaní zákazky na pôvodný predmet zákazky: Nové verejné obstarávanie na predmet zákazky bude realizované zadávaním nadlimitnej zákazky postupom verejnej súťaže podľa § 66 ZVO. Zadávanie zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Dotknuté osoby, ktorých práva alebo právom chránené záujmy mohli byť konaním verejného obstarávateľa dotknuté, majú právo podať námietku v súlade s § 170 ZVO v lehote 10 dní odo dňa zverejnenia tejto informácie
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV