dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 118631/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42499500
Lazovná 63, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Email: katarina.chebenova@financnasprava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453221
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 118631/2022
Hlavný kód CPV
72200000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie podpory prevádzky, údržbu a rozvoj ISFS-SD (Informačný Systém Finančnej správy Správa Daní). ISFS-SD je agendovým produkčným systémom pre správu daní. Zabezpečuje podporu pre výkon správy daní za všetky hlavné procesné oblasti a prostredníctvom integrácií aj výkon pre procesy, ktoré sú realizované viacerými IS. ISFS-SD je považovaný za základný agendový systém sekcie daňovej finančnej správy.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 900 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Finančné riaditeľstvo SR, Nová ul. 13, 974 01 Banská Bystrica Finančné riaditeľstvo SR, Mierová 23, 815 11 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie podpory prevádzky, údržbu a rozvoj ISFS-SD (Informačný Systém Fi-nančnej správy Správa Daní). ISFS-SD je agendovým produkčným systémom pre správu daní. Zabezpečuje podporu pre výkon správy daní za všetky hlavné procesné oblasti a prostredníctvom integrácií aj výkon pre procesy, ktoré sú realizované viacerými IS. ISFS-SD je považovaný za základný agendový systém sekcie daňovej finančnej správy. Cieľom predmetu zákazky je zabezpečiť služby technickej podpory softvérového riešenia, úprav a zmien ISFS-SD z dôvodu zabezpečenia riadnej prevádzky a úprav funkcionality ISFS-SD. Rozšírená funkcionalita predstavuje zmeny v oblasti rozsahu funkčných vlastností systému. Ďalšie informácie a požiadavky na predmet zákazky sú súčasťou týchto súťažných podkladov ako aj ostatnej zadávacej dokumentácie poskytnutej verejným obstarávateľom prostredníctvom svojho profilu zriadeného na www.uvo.gov.sk a portálu www.eZakazky.sk prostredníctvom IS eZakazky v lehote na predkladanie ponúk.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
10 900 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Súčasťou súťažných podkladov je neverejná Príloha č. 1 návrhu Zmluvy Špecifikácia ISFS-SD (elektronický nosič), ktorá obsahuje citlivé údaje. Táto bude poskytnutá len tomu záujemcovi, ktorý splnil podmienky účasti a verejný obstarávateľ ho vyzve na podpis Dohody o mlčanlivosti (NDA). Záujemca sa po výzve dostaví výlučne osobne v zastúpení oprávnenej osoby konať za záujemcu. Verejný obstarávateľ poskytne špecifikáciu až po podpísaní Dohody o mlčanlivosti (NDA) osobou oprávnenou konať v mene záujemcu. V prípade splnomocneného zástupcu, verejný obstarávateľ vyžaduje originál splnomocnenie udelené osobou oprávnenej konať za záujemcu pre splnomocnenú osobu. Zo splnomocnenia musí jednoznačne vyplývať oprávnenie na podpis Dohody o mlčanlivosti v rámci tohto vyhláseného verejného obstarávania s uvedením jeho identifikátora. V prípade skupiny dodávateľov sa táto povinnosť vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. Podrobné údaje o mieste a čase podpisu Dohody o mlčanlivosti uvedie verejný obstarávateľ vo výzve zaslanej záujemcom, ktorí predložili žiadosť o účasť a splnili podmienky účasti, po úplnom vyhodnotení podmienok účasti a odoslaní všetkých oznámení o vylúčení záujemcov. Táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, ktorých úspešný uchádzač využije na plnenie zmluvy, pričom pokyny k podpisu NDA na strane subdodávateľa podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní budú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti osobného postavenia sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu. V nadväznosti na zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), záujemca, jeho iné osoby podľa § 33 ods. 2 alebo § 34 ods. 3 ZVO alebo jeho subdodávateľ podľa § 41, ktorý nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov, nie je povinný v zmysle zákona proti byrokracii predkladať nasledovné doklady: -podľa § 32 ods. 2 písm. b). zákona o verejnom obstarávaní -podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní -podľa § 32 ods. 2 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní -podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní Vzhľadom k prístupu verejného obstarávateľa k vyššie uvedeným dokladom len v rámci územia Slovenskej republiky, zrušenie povinnosti predkladať vyššie uvedené doklady sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-01-04T23:59:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 4
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: 1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom informačného systému eZakazky, ktorý je dostupný na webovej stránke https://www.ezakazky.sk (ďalej len IS eZakazky), okrem osobitných prípadov komunikácie a výmeny informácií výslovne uvedených inak v súťažných podkladoch v súlade so ZVO. 2. Toto verejné obstarávanie vyhlásené postupom užšej súťaže bude pozostávať z nasledovných osobitných etáp: 1.etapa: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania (predkladanie žiadostí o účasť záujemcami, ktorých obsahom budú dokumenty a doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti záujemcami; podmienky účasti sú súčasťou Súťažných podkladov); 2.etapa: Výzva na predkladanie ponúk (predkladanie ponúk uchádzačmi, ktorí splnili podmienky účasti, na základe Výzvy na predkladanie ponúk). 3. Za záujemcu na účely tejto zákazky sa považuje hospodársky subjekt, ktorý má záujem o účasť vo verejnom obstarávaní v lehote na predkladanie žiadostí o účasť alebo predložil žiadosť o účasť v lehote na predkladanie žiadostí o účasť. Za osloveného záujemcu na účely tejto zákazky sa považuje záujemca, ktorý splnil podmienky účasti a verejný obstarávateľ ho vyzval na predloženie ponuky. Za uchádzača na účely tejto zákazky sa považuje oslovený záujemca, ktorý predložil ponuku. 4. Zábezpeku ponuky bude verejný obstarávateľ vyžadovať a je stanovená vo výške 300 000,- EUR. (platí pre 2.etapu tohto postupu a bude súčasťou predloženej ponuky) 5.V nadväznosti na tento postup zadávania zákazky, ktorým je užšia súťaž, verejný obstarávateľ oznamuje záujemcom, že v prípade, ak záujemca alebo jeho iné osoby predbežne nahradia doklad alebo doklady Jednotným európskym dokumentom, ktorými preukazujú splnenie podmienok účasti, budú obratom po otvorení žiadostí o účasť vyzvaní na predloženie dokladu alebo dokladov predbežne nahradených Jednotným európskym dokumentom. Záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV