dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 00387/2022/DSSHB
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Domov sociálnych služieb pre dospelých v Hornom Bare
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00596493
Horný Bar 226, 93033 Horný Bar

Slovensko
Kontaktná osoba: Domov sociálnych služieb pre dospelých v Hornom Bare
Telefón: +421 315597292
Email: nemethova.alzbeta@zupa-tt.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dsshornybar.zupa-tt.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453871
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
03221000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Dodávka ovocia a zeleniny pre kuchyňu Domova sociálnych služieb pre dospelých v Hornom Bare na rok 2023 podľa predpokladaného nezáväzného množstva , ktoré je uvedené v prílohe tejto výzvy. Predmet obstarávania obsahuje aj prepravu, rozvoz tovaru na kuchyňu podľa potreby obstarávateľa.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 36 500,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Návrh uchádzača na plnenie stanoveného kritéria v zmysle Prílohy č.1. 2. Čestné prehlásenie - neuložený zákaz účasti vo VO 3. Čestné prehlásenie o dodávke tovaru 4x do týždňa v čase od 07.00 do 8,30 hod. počas trvania zmluvy 4. Čestné vyhlásenie o neprítomnosti konfliktu záujmov 5. Čestné prehlásenie o platnosti cien počas trvania zmluvy 4. Návrh Rámcovej dohody podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Kritéria na hodnotenie ponúk: Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka. Najnižšia celková cena za celý predmet obstarávania. Poradie uchádzačov sa urč porovnaním výšky navrhnutých celkových cien uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu celkovú cenu za poskytnutie predmetu zákazky bez DPH a s DPH.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Prepravné prostriedky použité na tovary predmetu zákazky musia spĺňať požiadavky § 11 zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Pre všetky prípadné požiadavky uvedené v tejto výzve - súťažných podkladoch, ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné . Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Predávajúci je povinný zabezpečiť , aby na dodacom liste bola uvedená doba trvanlivosti pre každý druh tovaru. Informáciu o trvanlivosti tovaru je predávajúci rovnako povinný uvádzať na každom dodávanom tovare a /alebo jeho obale v znení Dátum spotreby alebo Dátum minimálnej trvanlivosti.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Proti rozhodnutiu verejného obstarávateľa o výbere najvhodnejšieho uchádzača pri postupe zadávania zákazky s nízkou hodnotou nie je možné podať žiadosť o nápravu v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-16T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-05T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV