dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 6533/2022/OIaMM/72658
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Piešťany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Piešťany
Telefón: +421 337765356
Email: ingrid.lickova@piestany.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453872
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 6533/2022/OIaMM/72658
Hlavný kód CPV
66510000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú poisťovacie služby pre Mesto Piešťany a organizácie v pôsobnosti mesta v rozsahu: 1.Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu 2.Povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie motorových vozidiel 3.Poistenie zodpovednosti za environmentálnu škodu 4.Úrazové poistenie osôb
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 157 482,52
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavené práce alebo poskytovať službu uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1. septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ak je zapísaný v Registri právnických osôb/. V prípade, ak je hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu. - podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti predložením Čestného vyhlásenia (môže použiť vzor Čestného vyhlásenia, ktorý je súčasťou súťažných podkladov ako príloha č. 7)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania ( pre 1. a 2. ČASŤ zákazky samostatne) musí uchádzač uviesť zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky v celkovej hodnote minimálne: pre 1. časť: Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu: 40.000 EUR pre 2. časť: Povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie motorových vozidiel: 25.000 EUR poznámka: Uchádzač môže použiť vzor zoznamu poskytnutých služieb, ktorý je súčasťou súťažných podkladov ako príloha č. 8
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú definované v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky: Rámcové dohody sa uzatvárajú na 2 roky (nepresahujú trvanie 4 roky)
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-15T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o VO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EVO. 2./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému IS EVO https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/453872. Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 3./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme IS EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 4./ Vysvetlenie informácií uvedených vo Výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EVO. 5./ Požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6./ Otváranie ponúk sa uskutoční on-line a to prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom, prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie - IS EVO, ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky. V okamihu otvorenia ponúk systém IS EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o VO. Systém IS EVO odošle uchádzačom notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli ÚVO a na e-mail používateľa. 7./ Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky: 7.1 Rámcová dohoda o poskytnutí poisťovacích služieb: 1.časť: Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu v zmysle ustanovení zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka a to § 262 a § 269 ods. 2 a s použitím ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka a to § 788 v trvaní 2 roky odo dňa účinnosti zmluvy. 7.2 Rámcová dohoda o poskytnutí poisťovacích služieb: 2.časť: Povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie motorových vozidiel - v zmysle ustanovení zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka a to § 262 a § 269 ods. 2 a s použitím ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka a to § 788 v trvaní 2 roky odo dňa účinnosti zmluvy 7.3 Poistná zmluva: 3.časť Poistenie zodpovednosti za environmentálnu škodu - v zmysle § 788 a nasledujúcich ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov v trvaní 2 roky od 01.01.2023 do 31.12.2024, oba dni vrátane. Poistné obdobie je 1 rok (12 mesiacov). 7.4 Rámcová dohoda o poskytnutí poisťovacích služieb: 4.časť: Úrazové poistenie osôb v zmysle ustanovení zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka a to § 262 a § 269 ods. 2 a s použitím ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka a to § 788 v trvaní 2 roky odo dňa účinnosti zmluvy. 8./ Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky (každej časti predmetu zákazky samostatne) sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa súťažných podkladov, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 9./ Lehota viazanosti ponúk: do 31. 04. 2023 10./ Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie nezahŕňa obstarávanie inovácií ani nie je obstarávaním zameraným na sociálny aspekt.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-05T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV