dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: HOL122022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Holíč
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309541
Bratislavská 5 Array, 90851 Holíč

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Holíč
Telefón: +421 903711533 Fax: +421 34346682212
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.holic.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453884
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: HOL122022
Hlavný kód CPV
45214100-1
Druh zákazky
Stručný opis
Dotknutý pozemok (p.č. 1470/157) sa nachádza v intraviláne mesta Holíč na ulici Lúčky, v uzavretom areáli jestvujúcej materskej školky MŠ Lúčky, Holíč. Na dotknutom území sa v súčasnosti nachádzajú 3ks 2-podlažných objektov (každý po 2 triedach) a 1ks objektu technického zázemia fungovania školky (kancelárie, sklady, kuchyňa) osadené na pozemku tak, že vytvárajú uzavreté átrium. Areál MŠ je oplotený. Navrhovaný objekt bude obdĺžnikového pôdorysného tvaru, s 2 nadzemnými podlažiami a plochou strechou. Dispozične bude nový pavilón obsahovať 2 triedy, každá s vlastnou šatňou, kúpelňou, prepojeným priestorom jedálne s herňou a samostatnou spálňou. Ďalej sa na každom poschodí bude nachádzať kuchynka s obslužným nákladným výťahom pre stravu, šatňa pre zamestnancov s vlastným WC, sklad a infekčná izba na prízemí a kancelária na poschodí. Obe podlažia sú prepojené jedným vnútorným schodiskom a jedným vonkajším, únikovým schodiskom. Nový objekt bude prepojený so stávajúcim objektom zázemia MŠ novou prepojovacou chodbou. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 870 806,81
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestny čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 2. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 3. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 v súlade s § 152 zákona. Uchádzač záznam zo zoznamu hospodárskych subjektov nepredkladá, verejný obstarávateľ si ho preverí z verejne dostupných databáz. 4. V prípade, ak je možné preskúmať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona z informačných systémov verejnej správy, uchádzač so sídlom na území SR tento doklad nepredkladá. Ostatné doklady je uchádzač povinný predložiť. 5. Uchádzač alebo záujemca môže preukázať splnenie podmienok účasti aj formulárom JED podľa § 39 zákona, alebo Čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona. Doklad podľa § 32 ods.2 písm. e) zákona uchádzač nepredkladá, verejný obstarávateľ si ho preverí z verejne dostupných zdrojov. V prípade ak nie je požné preveriť doklady podľa § 32 ods.2 zákona z verejne dostupných zdrojov uchádzač je povinný tento doklad predložiť. V prípade, ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedenom ÚVO, doklad o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov nepredkladá, verejný obstarávateľ si ho preverí.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničenj banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je za posledných 12 mesiacov odo dňa vydania vyjadrenia banky v nepovolenom debete a je schopný plnit svoje finančné zaväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkový kalendár. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojitosti s § 35 systém manažérstva kvality. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 z uvedením opatrení environmentálneho manažérstva ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) požaduje sa predložiť zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, v zozname bude v každej stavebnej zákazke uvedená cena bez DPH , miesto a lehota uskutočnenia stavebných prác. Zoznam bude originál podpísaný uchádzačom. Ďalej sa požaduje predložiť originál, alebo úradne osvedčenú kópiu referenčného listu rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v hodnote min. 700 000 eur bez DPH, alebo viac referenčných listov v súčtovej hodnote 700 000 eur bez DPH, alebo ekvivalent hodnoty v inej mene. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB Európskej centrálnej banky) aktuálneho v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. Referenčný list bude obsahovať krátky opis stavebných prác, cenu v eur bez DPH , miesto a lehotu uskutočnenia stavebných prác a potvrdenie objednávateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ďalej bude v referenčnom liste uvedený kontakt a kontaktná osoba u ktorej si komisia môže preveriť údaje uvedené v referenčnom liste. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude obstarávateľ považovať uskutočnenie stavebných prác, napr. rozšírenie, modernizácia, rekonštrukcia, výstavba budov všetkých druhov a pod. V prípade ak je referencia zverejnená v registri referencii vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, postačuje uviesť odkaz na zverejnenú referenciu, kde si ju verejný obstarávateľ preverí. V prípade nedostatočného opisu predmetu zákazky uchádzač referenciu/referencie predloží v ponuke. Podľa § 34 ods.1 písm. d) v spojitosti s § 35 uchádzač predloží platný platný certifikát ISO 9001, alebo ekvivalent v krajinách EÚ viažúce sa na predmet zákazky. V prípade, ak ho má uchádzač verejne dostupný, uvedie informáciu, kde si ich verejný obstarávateľ prekontroluje a certfikát nepredkladá v ponuke. ( webove sídlo uchádzača sa neakceptuje) Uchádzač ďalej predloží platnú licenciu na zatepľovací systém, platnú licenciu na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby ( alebo ekvivalent) V prípade ak má uchádzač tieto dokumenty verejne prístupné, stačí ak uvedie odkaz na stránku kde si ich verejný obstarávateľ preverí ( webove sídlo uchádzača sa neakceptuje). Podľa § 34 ods. 1 písm. g) uchádzač predloží podpísaný profesionálny životopis stavbyvedúceho (osvedčenie SKSI so zameraním na pozemné stavby) s prílohou - platnym osvedčením o vykonaní odbornej skúšky, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie v zmysle zákona č. 138/1992 zb. o autorizovanych architektoch a stavebnych inžnieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalent. Životopis a kópiu platného osvedčenia s originál pečiatkou musí podpísať príslušny stavbyvedúci. V prípade ak stavbyvedúci je hospodárskym subjektom napr. živnostníkom, predkladá aj doklady podľa § 32 ods.1 resp. ods. 2 zákona. Ak je stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, musí byť táto skutočnosť zrejmá zo životopisu. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v spojitosti s § 36 uchádzač predloží platný certifikát ISO 14001 alebo ekvivalent v krajinách EÚ viažúce sa na predmet zákazky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú podrobne uvedené v Návrhu Zmluvy o dielo predložené v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-22T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Zákazka je zadaná postupom podlimitnej zákazky podľa § 112-116 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronického verejného obstarávania systém EVO, pričom verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok úcasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na zklade kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Vzhľadom na podmienky účasti, technické specifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie. 3. Pre úspešné spracovanie a predloženie ponuky prostredníctvom systému EVO je nutné disponovať s potrebným technickým vybavením. Ako súčasť technického vybavenia je potrebné mať k dispozícii program Adobe Acrobat 6x Štandard a vyššiu verziu alebo Adobe Acrobat ReaderDC (https://get.adobe.com/sk/reader/?promoid=KLXME), ktorý sa použije pri vyhotovení dokumentov a podpisovaní dokumentov vo formáte .pdf. Formát .pdf možno vytvoriť napr. z textového dokumentu (.doc, .rtf a pod.) príslušným SW (napr. PDF creator, Cute PDF Adobe Acrobat a pod.). Na tento účel nie je možné použiť Acrobat Reader. Ak bude PDF súbor vytvorený z papierovej verzie dokumentu skenovaním, musí byť prevedený na strojovo čitateľný tvar použitim softvéru na prevod textu z obrázkovej podoby do textovej (OCR softver, napr. ABBYY FineReader a pod.). Dokumenty sa predkladajú v strojovo čitateľnom tvare z dôvodu umožnenia fulltextoveho vyhľadávania v súlade s § 18 pism. d) vynosu MF SR c. 55/2014 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy. 4. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (vrátane editovateľných dokumentov) a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú v súlade so zákonom a od uverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk podľa zákona prístupné v ramci systému EVO v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk. 5. Odporúča sa záujemcom, resp. uchádzacom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľske konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu obstarávania. 6. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sa bezodkladne oznámi všetkým známym záujemcom najneskôr tri pracovne dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 7. Podmienky účasti Osobné postavenie, Ekonomické a finančné postavenie a Technická a odborná spôsobilosť a spôsob ich preukazovania sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. 8. Náklady spojene s účasťou v tejto zákazke znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 9. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 6 pism. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vylúči záujemcu/uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodne podozrenie, že záujemca/uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 10. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť ponuku zábazpekou vo výške 15 000 EUR. 11. Úspešný uchádzač predkladá najneskôr pri podpise zmluvy platný certifikát ISO 45 001, alebo ekvivalent, ktorý špecifikuje požiadavky na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v organizáciách. 12.Podmienky a pravidla tejto zákazky neupravené v súťažných podkladoch a ich prílohách sa riadia platnou legislatívou SR.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-05T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV