dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Telefón: +421 917669015
Email: igor.kolenicka@stuba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stuba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/453923
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na objekte Strojníckej fakulty, ktoré sa týkajú výmeny (rekonštrukcia) parapetnej časti a sanácia stĺpikovej fasády na uličnej časti ako aj visutých auditórií hlavnej budovy Strojníckej fakulty STU v Bratislave, ktorá je v zlom technickom stave a nevyhovuje z hľadiska tepelno-technického posúdenia obvodovej konštrukcie.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 554 910,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa túto podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. (1) písm. e) zákona - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v rozsahu predmetu zákazky., písm. f) zákona - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím Slovenskej republiky alebo v štáte sídla miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva doklad podľa §32 ods. 2 písm. e) a písm. f) zákona o verejnom obstarávaní a nevydá ani rovnocenný doklad, môže tieto podmienky účasti splniť podľa §32 ods. 4 alebo podľa §32 ods. 5 zákona o VO. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. f) ZVO preukazuje uchádzač podľa §32 ods. 2 písm. f) ZVO doloženým čestným vyhlásením. Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má zabezpečiť. Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti, týkajúce sa osobného postavenia sa postupuje podľa §32 ods. 2a 3 ZVO Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účastí týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 32 zákona o verejnom obstarávaní.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa a) Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods.1 písm. b) zákona. Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ - dokladom je referencia, b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.. Ak ju uchádzač nemá k dispozícii, musí postupovať podľa § 187 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 1 písm. b) zákona o VO môže uchádzač preukázať referenciou zverejnenou v evidencii referencií v zmysle § 12 zákona o VO. b) § 34 ods. 1 písm. l) zákona o VO - uvedením podielu zo zmluvy, ktorý má uchádzač /záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. c) § 34 ods. 1 písm. d) zákona o VO - preukázanie opatrenia použitého uchádzačom na zabezpečenie kvality Uchádzač môže splnenie všetkých požadovaných podmienok účasti v tejto podlimitnej zákazke preukázať prostredníctvom jednotného európskeho dokumentu. Zhotoviteľ musí byť držiteľom licencie na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS), ktorá potvrdzuje, že jej držiteľ má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných prác. Uchádzač môže splniť podmienky účasti z oblasti technickej a odbornej spôsobilosti prostredníctvom inej osoby. Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, splnenie podmienky účasti osobného postavenia preukazuje každý člen skupiny samostatne, ostatné podmienky účasti podľa § 33 zákona o VO preukazuje spoločne. Uchádzač so sídlom mimo Slovenskej republiky predloží požadované podmienky účasti v pôvodnom jazyku a zároveň ich predloží úradne preložené do úradného slovenského jazyka, okrem podmienok účasti predložených v českom jazyku. Uchádzač môže predbežne doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom nahradiť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 zákona o VO. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný rozsah požadovaného predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a)Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) predložením minimálne dvoch odberateľom potvrdených referencií alebo vyhlásení o uskutočnení / potvrdením odberateľa uskutočnenej stavebnej práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za obdobie predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia VO. c) §34 ods. 1 písm. d) - Uchádzač musí preukázať, že je držiteľom licencie používaných materiálov a technologických postupov, pričom predloží ako dôkaz nasledovný doklad - Licencia na zabudovanie kontaktných systémov ETICS (vydaná nezávislou akreditovanou inštitúciou) alebo rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov ES . Držiteľ licencie týmto dokumentom preukazuje svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentami tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-09T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Uchádzač môže predbežne doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom nahradiť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom. .Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-12-05T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV