dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 17050/2023/OVO
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925765 Fax: +421 0000000
Email: renata.remenova@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467042
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 17050/2023/OVO
Hlavný kód CPV
71241000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Kompletné zameranie celého objektu a spracovanie projektu súčasného stavu Karáčoniho paláca -Štúdia uskutočniteľnosti v rozsahu : Hmotovo-priestorová a dispozično-prevádzková štúdia riešenia rekonštrukcie Karáčoniho paláca Návrh rekonštrukcie fasády celého Karáčoniho paláca vrátane jeho prístavieb Preverenie využiteľnosti celého podkrovia Karáčoniho paláca a určenie riešenia rozsahu prác. Návrh optimálneho zateplenia stropu 3NP s posúdením Návrh optimálnej rekonštrukcie kotolne z hľadiska definovania technológie za účelom zníženia energetickej potreby a taktiež za účelom zníženia emisií CO2 pri prevádzke Odhad aproximatívnych nákladov pre navrhované riešenia pri dodržaní minimálnych štandardov. Prepočet základných údajov pre mechanizmus na podporu obnovy a odolnosti na obnovu verejných historických a pamiatkovo chránených budov. Projektové energetické hodnotenie jestvujúcej stavby. Sumarizácia podkladov pre zadávacie podmienky na základe podmienok Žltého FIDIC-u (FIDIC P&DB). -Realizácia príslušnej IČ
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 109 250,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. 1.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. 2.Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nie je povinný predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní; verejný obstarávateľ v prípade tejto podmienky účasti má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy a jej splnenie overí na portáli www.oversi.gov.sk. 3.Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ overí jej splnenie v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. 4.Vzhľadom k prístupu verejného obstarávateľa k údajom z informačných systémov verejnej správy len v rámci územia Slovenskej republiky, zrušenie povinnosti predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike. 5.Ak sa na uchádzača vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal dostatočné opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní. Ak skutočnosti zakladajúce dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní nastali pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, uchádzač uvedie opatrenia na vykonanie nápravy v ponuke. 6.Uchádzač, ktorému bol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 9 druhej vety zákona o verejnom obstarávaní, ak je toto rozhodnutie vykonateľné v Slovenskej republike. 7.Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom podľa § 32 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak sú splnené v nich uvedené podmienky na uplatnenie tohto postupu. 8.Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu. 9.Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov a má v zozname hospodárskych subjektov zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať; verejný obstarávateľ overí jeho zápis na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 10.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní a/alebo čestným vyhlásením k splneniu podmienok účasti v zmysle § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 11.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia ktorýmkoľvek z uvedených spôsobov alebo ich kombináciou za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti § 34 ods. 1 písm. a) a g) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v časti B. Podmienky účasti podkapitola III. súťažných podmienok.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejné obstarávanie sa realizuje postupom podľa § 112 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní (tzv. superreverzné verejné obstarávanie). 2.Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa prílohy č.1 súťažných podkladov. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3. V súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Elektronická komunikácia vrátane doručovania sa uskutočňuje spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku IS EVO. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme IS EVO na URL adrese: www.uvo.gov.sk. Bližšie informácie sú uvedené v bode 9. súťažných podkladov. 4.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 5.Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1) a III. 1.3) tohto oznámenia a v časti B. súťažných podkladov Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") alebo čestným vyhlásením k podmienkam účasti. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV. JED-u "Podmienky účasti" oprávnený vyplniť len oddiel "alfa". 6.Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk a v rámci on-line sprístupnenia ponúk im bude automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk, ktorá bude obsahovať informáciu o počte predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. 7.Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti u uchádzača, ktorého ponuka sa v rámci návrhov na plnenie kritérií umiestnila na prvom mieste v poradí, t.j. uchádzača, ktorý sa v rámci verejného obstarávania umiestnil na prvom mieste; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v novozostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 8.Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti a vyhodnotí ich podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. 9.Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods.6 písm. g) ZoVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž. 10.V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši vyčlenené finančne prostriedky (PHZ), verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo danú ponuku neprijať. 11.Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV