dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 247/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Email: Havelkova.Petra@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/468577
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 247/2023
Hlavný kód CPV
34946000-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie tovaru, ktorým sú konštrukčné prvky železničného zvršku slúžiacich k upevneniu koľajníc na podvaly a k vzájomnému spojeniu koľajníc (podkladnice, zvierky, spojky, podložky a iné) a k vzájomnému spájaniu jednotlivých konštrukčných prvkov železničného zvršku (klince, podvalové skrutky, vložky M, pružné krúžky, zaisťovacie krúžky, podložky, dištančné krúžky), a ktorých hlavnou funkciou je zabezpečenie správnej polohy koľajnicových pásov a zachovanie tuhosti koľajového roštu v priečnom a pozdĺžnom smere, vrátane dopravy do jednotlivých pracovísk obstarávateľa uvedených v Prílohe č. 2 návrhu Rámcovej dohody. Podrobné vymedzenie technických požiadaviek a požiadaviek na plnenie je uvedené v Kapitole B.1 súťažných podkladov ako aj v ďalšej dokumentácií poskytnutej obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 495 807,37
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Upevňovadlá
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
44531510-9

44531520-2

44531600-7

44532200-0

44532400-2

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Pracoviská obstarávateľa uvedené v Prílohe č. 2. návrhu Rámcovej dohody.
Opis obstarávania
Rozsah a množstvo je uvedené v časti B.1 súťažných podkladov a v prílohe číslo 1.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 493 435,71:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Drobné koľajivo
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
34946100-1

34946121-4

44532400-2

Miesto vykonania
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Pracoviská obstarávateľa uvedené v Prílohe č. 2. návrhu Rámcovej dohody.
Opis obstarávania
Rozsah a množstvo je uvedené v časti B.1 súťažných podkladov a v prílohe číslo 1.2 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 002 371,66:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Podrobné vymedzenie podmienok účasti osobného postavenia je v súťažných podkladoch. Obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci oprávneným použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V nadväznosti na uvedené uchádzač preukazuje podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia spôsobom súladným s § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO, alebo predbežne nahradí spôsobom podľa § 39 (Jednotným európskym dokumentom, viď. prílohu č. 5 súťažných podkladov) alebo spôsobom súladným s § 152 ods. 1 ZVO alebo predložením zápisu do zoznamu alebo potvrdenia o zápise do zoznamu, ktorý je rovnocenný zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 3 ZVO resp. informáciou o tom, že spoločnosť je zapísaná v zozname vedenom iným členským štátom.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO, vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 ZVO: -písm. a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Podrobné vymedzenie podmienok účasti osobného postavenia, ekonomického a finančného postavenia, technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v SP a v ďalších dokumentoch poskytnutých obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zábezpeku. Zábezpeka ponuky pre časť 1 predmetu zákazky - Upevňovadlá je stanovená vo výške 170 000,- EUR. Zábezpeka ponuky pre časť 2 predmetu zákazky - Drobné koľajivo je stanovená vo výške 50 000,- EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo - zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa - poistením záruky. Ostatné podmienky zloženia zábezpeky ponuky sú súčasťou súťažných podkladov.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov obstarávateľa. Vzhľadom na zdroj financovania bude splatnosť faktúr do 30 dní odo dňa doručenia obstarávateľovi. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku, na základe daňového dokladu - faktúry vystaveného úspešným uchádzačom podľa podmienok, ktoré tvoria časť B.2 súťažných podkladov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade, že bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, je táto skupina dodávateľov povinná vytvoriť medzi sebou do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy určitú právnu formu v súlade s osobitnými platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri plnení predmetu zákazky, a túto právnu formu riadne oznámila obstarávateľovi najneskôr pred podpisom zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-12T23:59:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-10-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom informačného systému IS EVO, ktorý je dostupný na webovej stránke https://eplatforma.vlada.gov.sk/ (ďalej len IS EVO), okrem osobitných prípadov komunikácie a výmeny informácií výslovne uvedených inak v týchto súťažných podkladov v súlade so ZVO. 2. Po otvorení ponúk komisia na vyhodnotenie ponúk bude v nadväznosti na § 55 ods. 1 a § 66 ods. 7 písm. b) ZVO postupovať spôsobom tzv. super reverznou verejnou súťažou. Komisia v nadväznosti na ustanovenie § 55 ods. 1 ZVO zostaví poradie uchádzačov na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí vyhodnotí ponuku podľa § 53 ZVO a následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, komisia vykoná vyhodnotenie podľa predchádzajúcej vety u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti. 3. Ak je to nevyhnutné, obstarávateľ môže v lehote na predkladanie ponúk doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, čo preukázateľne poskytne elektronicky prostredníctvom IS EVO všetkým prostredníctvom profilu https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie[1]profilov/zakazky/2583, najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Tieto informácie nesmú byť v rozpore s oznámením o vyhlásení verejného obstarávania 4. Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie sú obstarávané inovácie. 5. Obstarávateľ uzatvorí na každú časť predmetu zákazky osobitne Rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom podľa § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka a § 99 zákona o verejnom obstarávaní, medzi obstarávateľom ako objednávateľom na jednej strane a úspešným uchádzačom ako dodávateľom na strane druhej.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-01T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV