dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MSUHC/32416/2023/2529/MIK
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Hlohovec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312509
M. R. Štefánika 1, 92001 Hlohovec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Hlohovec
Telefón: +421 333813384
Email: martina.miklovicova@hlohovec.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469352
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: MSUHC/32416/2023/2529/MIK
Hlavný kód CPV
45214200-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dvojpodlažný objekt SO-02. Jedná sa o budovu určenú pre školstvo. Po obnove bude na prízemí umiestnená základná škola a kuchyňa s jedálňami, na poschodí materská škola. Objekt bude organizačne pričlenený k základnej škole na ulici A. Felcána v Hlohovci. Obnova zahŕňa nové dispozičné riešenie, nové podlahy a stropné podhľady, zateplenie obvodového plášť vrátane výmeny výplní otvorov, komplet nové vnútorné inžinierske siete (prípojky vody a plynu), malý nákladný výťah z kuchyne na poschodie, nová strešná krytina vrátane klampiarskych výrobkov, zateplenia strechy. V riešenom objekte SO-02 budú na prízemí riešené triedy pre základnú školu, vrátane šatní a zázemia pre učiteľov. V priestoroch prízemia je taktiež navrhnutá nová kuchyňa so zázemím a jedálňou pre žiakov. Na poschodí bude prevádzka materskej škôlky s celodennou starostlivosťou. Herne a spálne pre štyri triedy vrátane šatní, hygienických zariadení a zázemím pre učiteľky. Predmetom stavebných prác bude aj jednopodlažná murovaná prístavba 6 x 6,6 m na prízemí pre potrebu novej jedálne. Základové pásy z betónu, pórobetónová obvodová stena s kontaktným zateplením, plochá strecha s fóliovou krytinou. Práce budú pozostávať z vybudovania novej konštrukcie prístavby, nových požiarnych schodísk, nových prípojok vody, plynu a elektriny. Z dôvodu nedostatočnej kapacity verejného rozvodu vody je treba zabezpečiť umelý zdroj požiarnej vody - prefabrikovanú podzemnú požiarnu nádrž. Jestvujúce uličné oplotenie sa zdemontuje. Nové areálové oplotenie bude stĺpikové s pletivovou výplňou. Zákazka je delená na štyri časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť, dve časti, tri časti alebo na všetky štyri časti. Ponuky na jednotlivé časti predkladá samostatne. Členenie stavby na stavebné objekty podľa jednotlivých častí: ČASŤ 1 Zvýšenie kapacity Základnej školy s materskou školou A. Felcána 4 - ul. M. Benku v Hlohovci - stavebné práce: SO-02 Riešený obnovovaný objekt - stavebná časť (obnova jestvujúceho objektu, prístavba) vnútorné rozvody inžinierskych sietí ZTI, ÚK, VZT, plyn, zariadenie kuchyňe, nové oplotenie; SO-03 Búracie práce pre obnovovaný objekt SO-02; SO-04 Zdravotechnika vodovodná prípojka; SO-05 Zdravotechnika - zariadenia a vonkajšie dažďovej kanalizácie, lapač tukov; SO-06 Plyn prípojka, zariadenia a vonkajšie rozvody plynu; SO-07 Silnoprúd - zariadenia a vonkajšie rozvody elektro NN verejné osvetlenie; SO-08 Slaboprúd - zariadenia a rozvody slaboprúdu; SO-13 Požiarna nádrž; SO-14 Oplotenie. 15 Hlasová signalizácia požiaru ČASŤ 2 Zvýšenie kapacity Základnej školy s materskou školou A. Felcána 4 - ul. M. Benku v Hlohovci - cesty, chodníky, spevnené plochy a dopravné ihrisko: SO-09 Komunikácie, chodníky a spevnené plochy; SO-11 Dopravné ihrisko; ČASŤ 3 Zvýšenie kapacity Základnej školy s materskou školou A. Felcána 4 - ul. M. Benku v Hlohovci - detské ihrisko: SO-10 Detské ihrisko; ČASŤ 4 Zvýšenie kapacity Základnej školy s materskou školou A. Felcána 4 - ul. M. Benku v Hlohovci- sadové úpravy: SO-12 Sadové úpravy. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu, dve, tri alebo štyri časti. Ku každej časti predkladá ponuka zvlášť. Podrobný popis predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 664 328,48
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre všetky časti: 1. Osobné postavenie podľa § 112 ods. 5 písm. a) a podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: 1.1 je oprávnený uskutočňovať stavebné práce - uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti dokladom o oprávnení dodávať tovar/poskytovať službu/uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. (V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), od 1. septembra 2018, ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, nie je povinný predkladať výpis z obchodného registra; výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce ak je zapísaný v Registri právnických osôb.) 1.2 nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením 2. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva doklad uvedený v ods. 1.1.1 alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 3. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 4. Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len Úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade poskytne verejnému obstarávateľovi informáciu o tom, že mu Úrad vydal Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov/podnikateľov s uvedením registračného čísla, dátumu vyhotovenia a platnosti Výpisu. 5. V prípade, ak sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazujú spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 6. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 (ďalej len JED) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt (uchádzač) môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Podrobný popis podmienok účasti je v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre všetky časti: 1. podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt ich uskutočnenia; zoznam musí byť doplnený potvrdením o ich uspokojivom vykonaní a zhodnotení podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. Pre časti 1 a 2: podľa § 112 ods. 5 písm. b) a § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. 3. Pre časť 3: podľa § 112 ods. 5 písm. b) a podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží opisy hracích prvkov. 4. Pre všetky časti: V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí, alebo na všetky časti zákazky je potrebné, aby predložil doklady požadované na preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti (§ 112 ods. 5 písm. b) a § 34 zákona o verejnom obstarávaní) pre každú časť samostatne a to tak, ako je uvedené vyššie. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. Podrobné podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Pre všetky časti: V zozname stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pre časť 1: uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 1 000.000 EUR bez DPH pre časť 2: uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 150.000 EUR bez DPH. pre časť 3: uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 90.000 EUR bez DPH. Pre časť 4: uchádzač uvedie zákazky v celkovej hodnote minimálne 45.000 EUR bez DPH Zo zoznamu musí byť zrejmé, že uchádzač realizoval práce/poskytoval služby/dodával tovary rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. V prípade, ak v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce/poskytnuté iné služby/dodané iné tovary ako stavebné práce/služby/tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác/služieb/tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. Na vyčíslenie uvedených cien realizovaných stavebných prác/poskytnutých služieb/dodaných tovarov sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti. 2. Pre časti 1 a 2: Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže: - osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to nasledovne: uchádzač uvedie evidenčné číslo oprávnenia stavbyvedúceho; - vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky; - profesijným životopisom stavbyvedúceho, ktorého súčasťou bude zoznam stavebných prác, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúci. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že pokiaľ nie je stavbyvedúci v pracovnoprávnom vzťahu k uchádzačovi, jedná sa o kapacity inej osoby, na ktorú sa vzťahuje § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Pre časť 3: Opis hracích prvkov: - vyobrazenie a popis farebnosti, - popis prvku, materiálová špecifikácia, - názov a katalógové číslo prvku (ak existuje), vrátane počtu ks/bm, - rozmery (napr. šírka, výška, dĺžka prvku), - výpis jednotlivých komponentov (ak nie sú obsiahnuté v popise prvku), - potvrdenie o certifikácii výrobku a súladu s príslušnými normami týkajúcimi sa povrchov a zariadenia detských ihrísk. Uvedené uchádzač predloží iba v prípade, že predkladá ekvivalenty. V prípade, že v čestnom vyhlásení, ktoré tvorí prílohu č. 3 týchto súťažných podkladov, uchádzač čestne vyhlási, že nepredkladá ekvivalenty, opisy podľa tohto bodu nie je potrebné dokladať. Jednotlivé výrobky možno dodať od rôznych výrobcov s rešpektovaním požiadaviek na kvalitu vyhotovenia, minimálne rozmery konštrukcie a zároveň potrebný priestor dopadovej plochy. Zmena nesmie spôsobiť nevhodnosť hracieho prvku pre uvažovanú vekovú kategóriu - deti materskej školy. Hracie prvky musia byť nové. Detské ihrisko a hracie prvky musia spĺňať normy podľa STN EN 1176 a ďalšie platné normy týkajúce sa povrchov a zariadenia detských ihrísk, musia byť certifikované a bezpečné. Rozmiestnenie prvkov v rámci stavebného objektu musí byť realizované s dodržaním potrebného priestoru pre dopadové plochy tak, aby bolo pre deti bezpečné a v súlade s platnými normami. Povrch podlahy pod prvkami detského ihriska musí byt mäkký a bezpečný na zabránenie možnosti úrazu v syntetickom prevedení.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-03T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu, dve, tri alebo štyri časti. Ku každej časti sa predkladá ponuka zvlášť. 1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2./ Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetlenie a/alebo doplnenie súťažných podkladov, ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4729 pri tejto zákazke. 3./ Zábezpeka ponuky sa vyžaduje pre prvú časť a to vo výške 20 000 eur. 4./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania Elektronickej platformy IS EVO. 5./ Podrobný rozpis obsahu ponuky je uvedený v bode 17. súťažných podkladov. Link k zákazke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469352 6./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v IS EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 7./ Vyhodnocovanie ponúk sa uskutoční podľa § 112 ods. 7 písm. b). 8./ Dodanie/zhotovenie predmetu zákazky úzko súvisí s ďalšími prácami v rámci projektu Zvýšenie kapacity Základnej školy s materskou školou A. Felcána 4 - ul. M. Benku v Hlohovci v zmysle projektovej dokumentácie a súťažných podkladov, kedy jednotlivé práce sa prelínajú a na seba nadväzujú. Z uvedené dôvodu sú úspešní uchádzači/zhotovitelia/poskytovatelia povinní koordinovať dodanie tovarov/poskytovanie služby/realizáciu prác vzhľadom na ďalšie práce a je potrebná súčinnosť zhotoviteľov/dodávateľov/poskytovateľov všetkých častí. 9./ Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom vkladať ich ponuky v dostatočnom časovom predstihu pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 10./ termín odovzdania časti 4 - sadových úprav je - do 10 pracovných dní po splnení podmienok podľa bodu 3.3.2 návrhu zmluvy (viď príloha súťažných podkladov), najneskôr do 12 mesiacov odo dňa uvedeného vo výzve zaslanej verejným obstarávateľom, ktorý bol uvedený ako začiatok poskytovania služby. Všetky ďalšie doplňujúce informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch, Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie nezahŕňa obstarávanie inovácií ani nie je obstarávaním zameraným na sociálny aspekt.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV