dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3123/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Snina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00323560
Strojárska 2060/95, 06901 Snina

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Snina
Telefón: +421 577561822
Email: ivana.cokynova@snina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.snina.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469902
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 3123/2023
Hlavný kód CPV
45233120-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je rekonštrukcia miestnych komunikácií v meste Snina v rozsahu podľa platných projektových dokumentácií a zadania.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 299 251,92
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podrobné požiadavky a spôsob ich preukazovania sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neaplikuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podrobné požiadavky a spôsob ich preukazovania sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
A)Verejný obstarávateľ podľa § 38 ods. 4 zákona vyžaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov. Bližšie informácie k týmto požiadavkám sú uvedené v Súťažných podkladoch. B)Dátum ukončenia zákazky je do 30.11.2023, lebo verejný obstarávateľ má zabezpečené finančné prostriedky na zaplatenie celej zákazky prostredníctvom dotácie z Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a toto financovanie je nutné zúčtovať do konca roka 2023. C)Verejný obstarávateľ v súlade s § 11 zákona nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do Registra partnerov verejného sektora (RPVS) a nie je zapísaní v RPVS, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie sú zapísaní v RPVS. Uchádzač ani subdodávateľ nesmie mať v RPVS ako konečného užívateľa výhod zapísanú osobu, ktorá je jedným z 13. druhov verejných funkcionárov vymenovaných v zákone
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-27T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronickej platformy EVO. Elektronická komunikácia vrátane doručovania sa uskutočňuje spôsobom určeným funkcionalitou tohto elektronického prostriedku. 2. Celková predpokladaná hodnota uvedená v bode II.1.5) tejto Výzvy je nižšia ako 300 000 eur, a preto umožňuje verejnému obstarávateľovi aplikovať zadávanie zákazky s nízkou hodnotou. Avšak je to hraničná hodnota a verejný obstarávateľ sa domnieva, že niektoré z predložených ponúk by mohli byť aj nad stanovený finančný limit 300 000 eur, preto aplikuje bežný postup zadávania zákazky pre podlimitné zákazky. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku viazanosti ponúk vo výške 7 000 EUR (slovom: sedemtisíc eur). Podrobnosti sú uvedené v Súťažných podkladoch. 4. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Podrobnosti sú uvedené v Súťažných podkladoch. 5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené v touto Výzvou a Súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 6. Ak sú informácie uvádzané v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v oznámení použitom ako Výzva na súťaž alebo v Súťažných podkladoch, v dôsledku zlyhania ľudského faktora alebo v dôsledku chýb v písaní a počítaní, nie v súlade s platným zákonom o verejnom obstarávaní, rozhodujúce je znenie príslušných ustanovení podľa Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 7. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nerieši inovácie a nie je zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV