dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Dodatok č. 3
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Lúky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00317489
Lúky 105, 02053 Lúky

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Lúky
Telefón: +421 424443891
Email: info@mpprofit.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.obecluky.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ZEN_05_2022_OL
Hlavný kód CPV
45210000-2
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Zníženie energetickej náročnosti Kultúrno správnej budovy LÚKY
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

45312311-0

44221000-5

45261420-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: katastrálne územie obce Lúky - č.p. 460/7, 460/3 a 464/
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom projektu na stavebné povolenie je Zníženie energetickej náročnosti Kultúrno správnej budovy LÚKY, pre stavebný objekt SO 01 - Kultúrno správna budova. Objekt je osadený na parcele KN Lúky - č.p. 460/7, 460/3 a 464/1 vo vlastníctve investora. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 160
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKZP-PO4-SC431-2021-68
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Zníženie energetickej náročnosti Kultúrno správnej budovy LÚKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-06-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 435 982,73
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-07T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45210000-2
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

45312311-0

44221000-5

45261420-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: katastrálne územie obce Lúky - č.p. 460/7, 460/3 a 464/1
Opis obstarávania
Predmetom projektu na stavebné povolenie je Zníženie energetickej náročnosti Kultúrno správnej budovy LÚKY, pre stavebný objekt SO 01 - Kultúrno správna budova. Objekt je osadený na parcele KN Lúky - č.p. 460/7, 460/3 a 464/1 vo vlastníctve investora. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 160
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 490 019,18
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
1.Objednávateľ a Zhotoviteľ uzatvorili dňa 23.06.2022 Zmluvu o dielo, predmetom ktorej je vykonanie diela Zníženie energetickej náročnosti Kultúrno-správnej budovy LÚKY (ďalej len Zmluva o dielo" a dielo). Týmto dodatkom sa uplatňuje a dopĺňa znenie zmluvy o dielo čl. 3 cena diela bod 3.3. k zmene ceny môže dôjsť v prípade nevyhnutného rožšírenia alebo zúženia predmetu zmluvy zo strany objednávateľa. Dôvodom rozšírenia predmetu zmluvy zo strany Objednávateľa je nevyhnutnosť vykonať práce naviac. Neoddeliteľnou prílohou tohoto dodatku č.3 je samostatne vytvorený výkaz výmer naviac práce. 2.Článok 3.1 zmluvy o dielo sa nahrádza týmto znením: 467 865,34 EUR bez DPH (slovom : štyristošesťdesiatsedemtisíc osemstošesťdesiatpäť eur/tridsaťštyri centov), 93 573,07 EUR 20% DPH (slovom : deväťdesiattritisíc päťstosedemdesiattri eur/sedem centov), 561 438,41 EUR s DPH (slovom : päťstošesťdesiatjedentisíc štyristotridsaťosem eur/štyridsaťjeden centov),
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 458 136,57
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 490 019,18
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV