dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: O2989/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 54485053
Mlynské nivy 44/a, 82715 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Telefón: +421 232333431
Email: peter.bartos@r-p.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VO-NZ003/2022
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
3.1.Predmetom zákazky je poskytnutie služieb - vypracovanie projektovej dokumentácie, výkon inžinierskej činnosti, koordinačnej činnosti a autorský dozor pre stavbu: STRATEGICKÝ PARK VALALIKY EXTERNÁ INFRAŠTRUKTÚRA, tak ako je podrobne vymedzená v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov. Predmet zákazky vymedzuje verejný obstarávateľ nasledovne: A. Projektová dokumentácia B. Inžinierska činnosť C. Koordinačná činnosť D. Autorský dozor A. Projektová dokumentácia: Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie jednostupňovej projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie ( DSP ) (v zmysle zákona č. 50/1976 Z.z. sa pre strategické parky upúšťa od územného konania), dokumentácie na realizáciu stavby ( DRS ) a dokumentácie skutočného realizovania ( DSR ). Dokumentácia musí obsahovať všetky potrebné náležitosti na posúdenie v zmysle požiadaviek na stavbu. Obsah a rozsah dokumentácie musí zodpovedať prílohám č. 2 a č. 3 Sadzobníka pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností UNIKA 2022, DSP - Príloha č. 2 - Obsah a rozsah projektu stavby prikladaného k žiadosti o vydanie stavebného povolenia, DRS - Príloha č. 3 - Odporúčaný podrobný obsah a rozsah jednotlivých častí realizačného projektu a DSR - Príloha č. 6 - Dokumentácia skutočného realizovania stavby a zjednodušená dokumentácia skutočného zrealizovania stavby (pasport). Stavebné objekty a prevádzkové súbory, ktoré sú určenými technickými zariadeniami musia byť odsúhlasené Úradom pre reguláciu železničnej dopravy (ÚRŽD). Súčasťou projektových prác je aj prerokovanie dokumentácie s dotknutými orgánmi a organizáciami, vrátane zapracovania ich vyjadrení do projektovej dokumentácie. Súčasťou projektovej dokumentácie bude spracovanie bilancie skrývky humusového horizontu vrátane návrhu skládkovania dočasnej manipulácie s ornicou a návrhu odvozu pre účely trvalého a dočasného odňatia B. Výkon inžinierskej činnosti : Predmetom inžinierskej činnosti je zabezpečenie odňatia z poľnohospodárskeho a lesného pôdneho fondu ( PPF, LPF ) v rozsahu : - Dočasné odňatie z PPF na externú infraštruktúru - Trvalé odňatie z PPF a LPF na výkupové územia priemyselného parku (územie strategického investora) aj územie externej infraštruktúry. Predmetom inžinierskej činnosti je tiež zabezpečenie povolenia na výrub v rámci výrubu drevín záujmového územia. Predmetom inžinierskej činnosti je tiež zabezpečenie vydania právoplatných stavebných povolení externej infraštruktúry, vrátane posúdenia súladu s EIA, v rozsahu podľa delenia stavieb v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov, vrátane zabezpečenia: - všetkých vstupných podkladov pre vyhotovenie projektovej dokumentácie podľa delenia jednotlivých stavieb ( viď delenie stavieb ), - všetkých vstupných podkladov pre výkon inžinierskej činnosti a získanie všetkých povolení pre stavbu, - vyjadrení, stanovísk a rozhodnutí pre zabezpečenie rozhodnutia o umiestnení stavby a stavebného povolenia: - vyjadrenia, stanoviská, súhlasy, žiadosti a činnosti k vydaniu schvaľovacích rozhodnutí príslušných orgánov, organizácií, schválenie predloženej PD a vydaniu stavebného povolenia, - vydania právoplatného rozhodnutia ohlásenia drobnej stavby . Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71300000-1

71336000-2

71250000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Strategické územie Valaliky, okres Košice okolie
Opis obstarávania:
C. Koordinačná činnosť: Koordinačná činnosť pre predmet zákazky musí zahŕňať spolupôsobenie, prípravu a poskytnutie podkladov vrátane procesov súvisiacich s predmetom zákazky, ktoré zabezpečuje verejný obstarávateľ cez tretie osoby. Ide o zabezpečenie koordinačnej činnosti : - všetkých projektových častí súvisiacich s celou stavbou STRATEGICKÝ PARK VALALIKY s Volvom a dodávateľským parkom, - poradenská činnosť, príprava podkladov pri riešení EIA, - poradenská činnosť, príprava podkladov pri riešení zmeny a doplnkov jednotlivých ÚPN dotknutých miest a obcí, - poradenská činnosť, príprava podkladov pri riešení zmluvných vzťahov súvisiacich s infraštruktúrou (s výnimkou MPV), - poradenská činnosť, príprava podkladov pri vyvlastnení bez odvolania (v prvostupňovom konaní). D. Výkon autorského dozoru: Autorský dozor bude zhotoviteľ vykonávať v rozsahu predmetu zákazky, podľa prílohy č. 4 Sadzobníka UNIKA pre navrhovanie ponukových cien projektových prác a inžinierskych činností 2022, formou trvalého autorského dohľadu 3 (tri) dni v týždni počas realizácie diela, ktorá sa predpokladá do kolaudácie v celkovom rozsahu 7000 (slovom: sedemtisíc) osobohodín. V rámci autorského dohľadu budú vykonané ďalšie činnosti, najmä: - spolupráca pri príprave (tvorbe súťažných podkladov, vysvetľovanie predmetu obstarávania a iné) - účasť na odovzdaní staveniska, - účasť pri kontrolách jediného spoločníka objednávateľa, kontrolných orgánov štátu a hlavného investora priemyselného parku, podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, - kontrola dodržania projektovej dokumentácie s prihliadnutím na podmienky určené stavebným povolením s poskytovaním vysvetlení potrebných pre plynulosť výstavby, - posudzovanie návrhov zhotoviteľa na zmenu a odchýlky oproti projektu, - sledovanie postupu výstavby z technického hľadiska a z hľadiska časového plánu výstavby. Súčasťou predmetu zákazky je aj príprava správ o postupe prác podľa v slovenskom a anglickom jazyku. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradil právo opcie na vypracovanie projektovej dokumentácie a vykonanie inžinierskej činnosti k stavebným objektom FÁZA 1, časť : 5 - ZÁSOBOVANIE ELEKTRICKOU ENERGIOU VN, FÁZA 1 časť 8.1 ŽELEZNICE a FÁZA 2 časť 9 KOMUNIKÁCIE: ktoré sú podrobne špecifikované v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov. Opciu na ktorúkoľvek z uvedených činností a stavebných objektov si môže verejný obstarávateľ uplatniť v lehote do jedného (1) mesiaca odo dňa účinnosti zmluvy.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Na viazanosť ponuky sa požaduje zábezpeka vo výške: 100 000,00 EUR (slovom stotisíc euro). Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 219-628857
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYGenerálny projektant externej infraštruktúry:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 6 848 046,34
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Postup zadávania zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa doručenia správy. Za okamih doručenia sa v systéme IS EVO považuje okamih jej odoslania v systéme IS EVO, a to v súlade s funkcionalitou systému. Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky za viazanosť ponuky za podmienok určených v súťažných podkladoch. V rámci poskytnutia súčinnosti pred uzavretím zmluvy úspešný uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dôkaz o existencii poistenia a záručnú listinu za podmienok určených v súťažných podkladoch. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) a § 55 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na realizáciu diela. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, nie je predmetné verejné obstarávanie zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Postupom a v lehotách podľa zákona č.343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-02T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV