dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 07/2022/10302
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 258311055
Email: elena.zavodska@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/467647
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 07/2022/10302
Hlavný kód CPV
71332000-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vykonanie geotechnického monitoringu (ďalej len "GTM") na úsekoch diaľnic a rýchlostných ciest v správe NDS. Cieľom monitoringu je dlhodobo sledovať a vyhodnocovať možné geotechnické riziká v pravidelných intervaloch, najmä v súvislosti s potenciálnymi problémami násypov a zárezov na vybudovanej trase. GTM zahŕňa vykonávanie meraní a vizuálnych sledovaní, zber nameraných dát a poznatkov, ich vyhodnotenie a následný rozhodovací proces, vychádzajúci z definície varovných stavov a opatrení v rovine technickej, technologickej a bezpečnostnej, ako aj vybudovanie nových inklinometrických vrtov podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 672 676,35
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 9
OPIS
Názov
Časť 1: D3 Čadca, Bukov Svrčinovec Skalité
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
71332000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesta plnenia predmetu zákazky sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 1 k časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov: časť 1: D3 Čadca, Bukov Svrčinovec Skalité v správe SSÚR 6 Čadca
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vykonanie geotechnického monitoringu na úsekoch diaľnic a rýchlostných ciest v správe NDS. Cieľom monitoringu je dlhodobo sledovať a vyhodnocovať možné geotechnické riziká v pravidelných intervaloch, najmä v súvislosti s potenciálnymi problémami násypov a zárezov na vybudovanej trase. GTM zahŕňa vykonávanie meraní a vizuálnych sledovaní, zber nameraných dát a poznatkov, ich vyhodnotenie a následný rozhodovací proces, vychádzajúci z definície varovných stavov a opatrení v rovine technickej, technologickej a bezpečnostnej, ako aj vybudovanie nových inklinometrických vrtov podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
322 691,51:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť 2: D1 Budimír Bidovce
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
71332000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesta plnenia predmetu zákazky sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 1 k časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov: časť 2: D1 Budimír Bidovce
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vykonanie geotechnického monitoringu na úsekoch diaľnic a rýchlostných ciest v správe NDS. Cieľom monitoringu je dlhodobo sledovať a vyhodnocovať možné geotechnické riziká v pravidelných intervaloch, najmä v súvislosti s potenciálnymi problémami násypov a zárezov na vybudovanej trase. GTM zahŕňa vykonávanie meraní a vizuálnych sledovaní, zber nameraných dát a poznatkov, ich vyhodnotenie a následný rozhodovací proces, vychádzajúci z definície varovných stavov a opatrení v rovine technickej, technologickej a bezpečnostnej, ako aj vybudovanie nových inklinometrických vrtov podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
324 182,09:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť 3: D1 Hričovské Podhradie Lietavská lúčka Žilina, privádzač
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
71332000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesta plnenia predmetu zákazky sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 1 k časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov: Časť 3: D1 Hričovské Podhradie Lietavská lúčka Žilina, privádzač
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vykonanie geotechnického monitoringu na úsekoch diaľnic a rýchlostných ciest v správe NDS. Cieľom monitoringu je dlhodobo sledovať a vyhodnocovať možné geotechnické riziká v pravidelných intervaloch, najmä v súvislosti s potenciálnymi problémami násypov a zárezov na vybudovanej trase. GTM zahŕňa vykonávanie meraní a vizuálnych sledovaní, zber nameraných dát a poznatkov, ich vyhodnotenie a následný rozhodovací proces, vychádzajúci z definície varovných stavov a opatrení v rovine technickej, technologickej a bezpečnostnej, ako aj vybudovanie nových inklinometrických vrtov podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
354 470,21:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť 4: R2 Ruskovce Pravotice
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
71332000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesta plnenia predmetu zákazky sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 1 k časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov: Časť 4: R2 Ruskovce Pravotice
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vykonanie geotechnického monitoringu na úsekoch diaľnic a rýchlostných ciest v správe NDS. Cieľom monitoringu je dlhodobo sledovať a vyhodnocovať možné geotechnické riziká v pravidelných intervaloch, najmä v súvislosti s potenciálnymi problémami násypov a zárezov na vybudovanej trase. GTM zahŕňa vykonávanie meraní a vizuálnych sledovaní, zber nameraných dát a poznatkov, ich vyhodnotenie a následný rozhodovací proces, vychádzajúci z definície varovných stavov a opatrení v rovine technickej, technologickej a bezpečnostnej, ako aj vybudovanie nových inklinometrických vrtov podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
114 876,31:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť 5: R2 Zvolen, východ Pstruša Kriváň
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
71332000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesta plnenia predmetu zákazky sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 1 k časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov: Časť 5: R2 Zvolen, východ Pstruša Kriváň
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vykonanie geotechnického monitoringu na úsekoch diaľnic a rýchlostných ciest v správe NDS. Cieľom monitoringu je dlhodobo sledovať a vyhodnocovať možné geotechnické riziká v pravidelných intervaloch, najmä v súvislosti s potenciálnymi problémami násypov a zárezov na vybudovanej trase. GTM zahŕňa vykonávanie meraní a vizuálnych sledovaní, zber nameraných dát a poznatkov, ich vyhodnotenie a následný rozhodovací proces, vychádzajúci z definície varovných stavov a opatrení v rovine technickej, technologickej a bezpečnostnej, ako aj vybudovanie nových inklinometrických vrtov podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
76 331,78:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť 6: D1 Prešov, západ Prešov, juh
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
71332000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesta plnenia predmetu zákazky sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 1 k časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov: Časť 6: D1 Prešov, západ Prešov, juh
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vykonanie geotechnického monitoringu na úsekoch diaľnic a rýchlostných ciest v správe NDS. Cieľom monitoringu je dlhodobo sledovať a vyhodnocovať možné geotechnické riziká v pravidelných intervaloch, najmä v súvislosti s potenciálnymi problémami násypov a zárezov na vybudovanej trase. GTM zahŕňa vykonávanie meraní a vizuálnych sledovaní, zber nameraných dát a poznatkov, ich vyhodnotenie a následný rozhodovací proces, vychádzajúci z definície varovných stavov a opatrení v rovine technickej, technologickej a bezpečnostnej, ako aj vybudovanie nových inklinometrických vrtov podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
191 273,52:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť 7: D1 Fričovce Svinia
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
71332000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesta plnenia predmetu zákazky sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 1 k časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov: Časť 7: D1 Fričovce Svinia
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vykonanie geotechnického monitoringu na úsekoch diaľnic a rýchlostných ciest v správe NDS. Cieľom monitoringu je dlhodobo sledovať a vyhodnocovať možné geotechnické riziká v pravidelných intervaloch, najmä v súvislosti s potenciálnymi problémami násypov a zárezov na vybudovanej trase. GTM zahŕňa vykonávanie meraní a vizuálnych sledovaní, zber nameraných dát a poznatkov, ich vyhodnotenie a následný rozhodovací proces, vychádzajúci z definície varovných stavov a opatrení v rovine technickej, technologickej a bezpečnostnej, ako aj vybudovanie nových inklinometrických vrtov podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
107 520,79:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť 8: D1 Jánovce Jablonov, II. úsek
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
71332000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesta plnenia predmetu zákazky sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 1 k časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov: Časť 8: D1 Jánovce Jablonov, II. úsek
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vykonanie geotechnického monitoringu na úsekoch diaľnic a rýchlostných ciest v správe NDS. Cieľom monitoringu je dlhodobo sledovať a vyhodnocovať možné geotechnické riziká v pravidelných intervaloch, najmä v súvislosti s potenciálnymi problémami násypov a zárezov na vybudovanej trase. GTM zahŕňa vykonávanie meraní a vizuálnych sledovaní, zber nameraných dát a poznatkov, ich vyhodnotenie a následný rozhodovací proces, vychádzajúci z definície varovných stavov a opatrení v rovine technickej, technologickej a bezpečnostnej, ako aj vybudovanie nových inklinometrických vrtov podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
40 219,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Časť 9: R4 Svidník
Časť č.: 9
Dodatočné kódy CPV
71332000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miesta plnenia predmetu zákazky sú bližšie špecifikované v Prílohe č. 1 k časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov: Časť 9: R4 Svidník
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vykonanie geotechnického monitoringu na úsekoch diaľnic a rýchlostných ciest v správe NDS. Cieľom monitoringu je dlhodobo sledovať a vyhodnocovať možné geotechnické riziká v pravidelných intervaloch, najmä v súvislosti s potenciálnymi problémami násypov a zárezov na vybudovanej trase. GTM zahŕňa vykonávanie meraní a vizuálnych sledovaní, zber nameraných dát a poznatkov, ich vyhodnotenie a následný rozhodovací proces, vychádzajúci z definície varovných stavov a opatrení v rovine technickej, technologickej a bezpečnostnej, ako aj vybudovanie nových inklinometrických vrtov podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch. Predmet zákazky je podrobne vymedzený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
141 110,64:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, ktorých splnenie preukazuje podľa § 32 ods. 2 ZVO v spojení s § 152 ZVO. 2.Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 3.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 4.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 5.Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). 6.Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel alpha: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. JED-u.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ZVO Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkaz, že je schopný úspešne splniť predmet zákazky: 1. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO Vyjadrením banky/bánk, pobočky zahraničnej banky/bánk, alebo zahraničnej banky/bánk, v ktorej/ých má uchádzač vedený/é účet/y o schopnosti plniť si svoje finančné záväzky. Vyjadrenie nebude v poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace. K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené štatutárnym orgánom uchádzača, alebo osobou splnomocnenou uchádzačom, že nemá vedené účty ani záväzky v inej banke ako tej, od ktorej predložil vyššie uvedené potvrdenie resp. ekvivalentný doklad. Pre upresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. 2. Ak uchádzač preukáže finančnú a ekonomickú spôsobilosť podľa § 33 ods. 2 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a spĺňa ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 33 ods. 2 ZVO. 4. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. 5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne. 6. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ZVO. Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel alpha: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie, bod 1.: Vyjadrenie banky musí obsahovať informácie o uchádzačovi/klientovi banky (ďalej len klient): -či si bol klient schopný plniť finančné záväzky v posledných 3 rokoch voči banke riadne a včas, -či je v čase vydania potvrdenia klient v nepovolenom debete, -či u klienta neeviduje banka exekúciu alebo predbežné opatrenie.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ZVO: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) v nadväznosti na ods. 2 ZVO: Zoznam poskytnutých služieb rovnakého predmetu zákazky, t. j. realizácia geotechnického monitoringu počas výstavby alebo počas prevádzky pre diaľnice, rýchlostné cesty, cesty I. triedy a železnice za predchádzajúcich 7 rokov od vyhlásenia ver. obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie) s uvedením cien, lehôt plnenia a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie názov/obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla/miesta podnikania, názov poskytnutia služieb, jeho stručný opis, cenu a údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa), ktorému službu poskytol. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO Opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. 3. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odb. kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Uchádzač uvedie zoznam členov pracovnej skupiny v prílohe č. 1 k časti A.1 v zložení: 3.1.zodpovedný riešiteľ projektu inžiniersky geológ; 3.2.člen prac. skupiny geotechnik/statik. 4. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO Údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby. 5. Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odb. spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a zároveň musí spĺňať všetky ostatné požiadavky podľa § 34 ods. 3 ZVO. 6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 7. Uchádzač, ktorý použije JED vyplní časti I. až III. JED-u a môže vyplniť len oddiel alpha: GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: III. 1.3) Technická a odborná spôsobilosť, bod 1.: Pre účely splnenia tejto podmienky musí uchádzač preukázať, že v rozhodnom období od vyhlásenia verejného obstarávania poskytol služby rovnakého charakteru ako predmet zákazky v počte min. 2 (dve), z toho min. 1 (jednu) nad 50.000,00 EUR bez DPH. V prípade poskytnutých služieb, ktorých začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky podľa prvého odseku bodu 1. len výška nákladov realizovaných prác spadajúcich do rozhodného obdobia. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), resp. kurz Národnej banky Slovenska, ak ECB nestanovuje daný kurz, aktuálny v posl. deň príslušného kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, kt. uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro, s uvedením hodnoty kurzu, na základe ktorého došlo k ním vykonanému prepočtu. III. 1.3) Technická a odborná spôsobilosť, bod 2.: Uchádzač predloží oprávnenia realizovať geologické práce v zmysle zákona č. 569/2007 Z. z. a certifikát ISO 9001 (systém riadenia kvality). III. 1.3) Technická a odborná spôsobilosť, bod 3.: Uchádzač je povinný preukázať, že kľúčoví odborníci majú za rozhodné obdobie 7 rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania potrebné vzdelanie a odbornú prax na vykonanie požadovaných služieb, ktoré sú predmetom tohto ods. verejného obstarávania. Pre každú pozíciu musí byť navrhnutý samostatný kľúčový odborník: 1.1.Zodpovedný riešiteľ projektu inžiniersky geológ odborná prax min. 7 rokov preukázaná pracovným životopisom za nasledovných podmienok: odborná spôsobilosť na inžinierskogeologický prieskum vydaný Ministerstvom životného prostredia SR v zmysle § 9 bod 2 písm. d) zákona č. 569/2007 Z. z. (geologický zákon) alebo ekvivalent; súčasne predloží zoznam minimálne 2 (dvoch) projektov, v rámci ktorých vykonával zodpovedného riešiteľa v rámci geotechnického monitoringu, realizovaných pre stavby dopravnej infraštruktúry, ktorými môžu byť: tunelové stavby, stavby diaľnic, rýchlostných ciest, stavby ciest I. a II. triedy, stavby železníc, vypracované za uplynulých 7 rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania. 1.2.Člen pracovnej skupiny geotechnik/statik odborná prax min. 7 rokov preukázaná pracovným životopisom s názvami zákaziek, na ktorých vypracovaní sa zúčastňoval za nasledovných podmienok: odborná spôsobilosť autorizácie stupňa I3 Inžinier pre statiku stavieb, (§ 5 ods. 1b (3)) v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch a autorizovaných architektoch v znení neskorších predpisov so zameraním na statiku a dynamiku stavieb príp. so zameraním na geotechniku alebo ekvivalent; predloží zoznam minimálne 2 (dvoch) projektov, v rámci ktorých spolupracoval počas realizácie geologickej úlohy v rámci GTM realizovaných pre stavby doprav. infraštruktúry, ktorými môžu byť: tunelové stavby, stavby diaľnic, rýchlostných ciest, stavby ciest I. a II. triedy, stavby železníc, vypracované za uplynulých 7 rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania. III. 1.3) Technická a odborná spôsobilosť, bod 4. Predložený zoznam musí obsahovať údaje: názov, resp. typ technického a strojového vybavenia, rok výroby, krátky popis jeho technického určenia, počet kusov, vlastníka uvedeného strojového a technického, tzn., že bude mať k dispozícii potrebné strojové vybavenie na komplexné zabezpečenie realizácie predmetu zákazky. Typ technického a strojového vybavenia v rozsahu: inklinometrická sonda a odčítavacia jednotka.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-06T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 9
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO: Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. V súlade s § 55 ods. 1 Zákona verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov: 2.1 Uchádzač si môže prevziať súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pzakazky/9127 alebo 2.2 v editovateľnej podobe na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/41205/summary. Bližšie informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov. 3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemci/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať, sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený. 4. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Výška zábezpeky je stanovená v závislosti od predložených ponúk. V súlade so súťažnými podkladmi: 4.1 Uchádzač, ktorý predloží ponuku len na plnenie prvej časti predmetu zákazky zloží zábezpeku vo výške 16.000,00 (slovom: šestnásťtisíc) eur, 4.2 Uchádzač, ktorý predloží ponuku len na plnenie druhej časti predmetu zákazky zloží zábezpeku vo výške 16.000,00 (slovom: šestnásťtisíc) eur, 4.3 Uchádzač, ktorý predloží ponuku len na plnenie tretej časti predmetu zákazky zloží zábezpeku vo výške 17.500,00 (slovom: sedemnásťtisícpäťsto) eur, 4.4 Uchádzač, ktorý predloží ponuku len na plnenie štvrtej časti predmetu zákazky zloží zábezpeku vo výške 5.500,00 (slovom: päťtisícpäťsto) eur. 4.5 Uchádzač, ktorý predloží ponuku len na plnenie piatej časti predmetu zákazky zloží zábezpeku vo výške 3.500,00 (slovom: tritisícpäťsto) eur. 4.6 Uchádzač, ktorý predloží ponuku len na plnenie šiestej časti predmetu zákazky zloží zábezpeku vo výške 9.500,00 (slovom: deväťtisícpäťsto) eur. 4.7 Uchádzač, ktorý predloží ponuku len na plnenie siedmej časti predmetu zákazky zloží zábezpeku vo výške 5.000,00 (slovom: päťtisíc) eur. 4.8 Uchádzač, ktorý predloží ponuku len na plnenie ôsmej časti predmetu zákazky zloží zábezpeku vo výške 2.000,00 (slovom: dvetisíc) eur. 4.9 Uchádzač, ktorý predloží ponuku len na plnenie deviatej časti predmetu zákazky zloží zábezpeku vo výške 7.000,00 (slovom: sedemtisíc) eur. 4.10 Ak uchádzač predkladá ponuku na viac častí a skladá zábezpeku podľa bodu 5. je povinný zložiť zábezpeku vo výške súčtu jednotlivých zábezpek uvedených v bode 4.1 až 4.9. Ak uchádzač postupuje podľa bodu 5.2 a 5.3 bankovú záruku/poistenie záruky predkladaná na každú časť predmetu zákazky samostatne. 5. Spôsoby zloženia zábezpeky: 5.1 zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky (ďalej len banka), alebo 5.2 poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo 5.3 poskytnutím poistenia záruky za uchádzača. Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač podľa uvedených podmienok zloženia v súťažných podkladoch. 6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených: a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií; c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-02T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV