dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3/NLZ/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenské národné divadlo
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164763
Pribinova 17, 81901 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenské národné divadlo
Telefón: +421 220472180 / 220472181
Email: ovo@snd.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.snd.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469960
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 3/NLZ/2023
Hlavný kód CPV
42961000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je : - Dodávka a montáž riadiaceho systému scénických zariadení v sále Štúdia Slovenského národného divadla. -Riadiaci systém bude obsahovať centrálne CPU PLC s prvkami Fail-Safe so zabezpečením bezpečnosti SIL2, tento bude inštalovaný v novom rozvádzači UV1. - Súčasťou dodávky bude aj dodávka motorov dekoračných ťahov M1-M6 (Technické parametre Menovitá nosnosť: 200kg, Zdvih: 7,7m, Menovitá dopravná rýchlosť: 0-0,5m.s-1), bodových ťahov U1-U10 (Technické parametre Menovitá nosnosť 100kg, Zdvih 7,2m, Menovitá dopravná rýchlosť 0-0,5m.s-1) a portálového osvetľovacieho mosta vrátane IRC a ARC snímačov. - Ku všetkým dodaným motorom budú dodané frekvenčné meniče s vektorovým riadením, tieto budú inštalované v nových rozvádzačoch LEV1 až LEV3. - Na ovládanie riadiaceho systému bude dodaný mobilný ovládací pult DT1, ktorý bude možné pripojiť pomocou 2 prípojných miest EF1, EF2 a ktorého súčasťou bude aplikačný softvér, ktorého vizualizáciu odsúhlasí verejný obstarávateľ/objednávateľ. -Súčasťou predmetu zákazky je výrobná projektová dokumentácia, dokumentácia skutkového stavu a návod na obsluhu a údržbu. -Súčasťou predmetu zákazky sú taktiež opakované úradné skúšky, vrátane uvedenia scénických zariadení do prevádzky. -Zaškolenie obsluhy.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 425 586,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
51100000-3

72212000-4

71632000-7

71310000-4

80511000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je : - Dodávka a montáž riadiaceho systému scénických zariadení v sále Štúdia Slovenského národného divadla. -Riadiaci systém bude obsahovať centrálne CPU PLC s prvkami Fail-Safe so zabezpečením bezpečnosti SIL2, tento bude inštalovaný v novom rozvádzači UV1. - Súčasťou dodávky bude aj dodávka motorov dekoračných ťahov M1-M6 (Technické parametre Menovitá nosnosť: 200kg, Zdvih: 7,7m, Menovitá dopravná rýchlosť: 0-0,5m.s-1), bodových ťahov U1-U10 (Technické parametre Menovitá nosnosť 100kg, Zdvih 7,2m, Menovitá dopravná rýchlosť 0-0,5m.s-1) a portálového osvetľovacieho mosta vrátane IRC a ARC snímačov. - Ku všetkým dodaným motorom budú dodané frekvenčné meniče s vektorovým riadením, tieto budú inštalované v nových rozvádzačoch LEV1 až LEV3. - Na ovládanie riadiaceho systému bude dodaný mobilný ovládací pult DT1, ktorý bude možné pripojiť pomocou 2 prípojných miest EF1, EF2 a ktorého súčasťou bude aplikačný softvér, ktorého vizualizáciu odsúhlasí verejný obstarávateľ/objednávateľ. -Súčasťou predmetu zákazky je výrobná projektová dokumentácia, dokumentácia skutkového stavu a návod na obsluhu a údržbu. -Súčasťou predmetu zákazky sú taktiež opakované úradné skúšky, vrátane uvedenia scénických zariadení do prevádzky. -Zaškolenie obsluhy. Bližší popis povahy a množstva tovarov a súvisiacich služieb je uvedený v Prílohe č. 1 a č. 2 k súťažným podkladom.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
425 586,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač môže na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia využiť: -Doklady podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona -Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 4 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. -Jednotný európsky dokument podľa § 39 zákona, ktorým predbežne nahradí doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci. Uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania na území Slovenskej republiky, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, nie je povinný verejnému obstarávateľovi predkladať doklady podľa: -§ 32 ods. 2 písm. e) zákona, -§ 32 ods. 2 písm. f) zákona. Ak uchádzač nevyužije na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotný európsky dokument podľa § 39 zákona a prílohy č.6 Formulár Jednotného európskeho dokumentu predmetných súťažných podkladov, a nie je možné u uchádzača aplikovať ani § 32 ods. 3 zákona, v takom prípade v rámci svojej ponuky predkladá doklady v súlade s bodmi 8.2 až 8.4 predmetných súťažných podkladov a vložené do ponuky.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Oprávnenie predložiť ponuku: Záujemcom/uchádzačom môže byť hospodársky subjekt - fyzická osoba, právnická osoba, ako aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov, utvorenej na dodanie požadovaného predmetu zákazky, sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov oprávnenému konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy o dielo a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy o dielo. Formuláre plnomocenstiev tvoria prílohu č. 8 predmetných súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-04T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 6
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP). 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje elektronickým prostriedkom Elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0), vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky, dostupnom na webovom sídle https://eplatforma.vlada.gov.sk/, resp. https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len IS EVO). Podrobnejšie informácie o IS EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na webovom sídle Úradu vlády Slovenskej republiky (https://eplatforma.vlada.gov.sk/), v časti Príručky (Dokumentácia a Video návody). 3.Dokumenty potrebné na vypravovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od uverejnenia oznámenia o vyhlásení VO prístupné v rámci IS EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/469960. 4. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 5. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto, zriadené v IS EVO, počas celého procesu VO. 6. Vysvetlenie informácií, potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred (spôsobom stanoveným v súťažných podkladoch). 7. Náklady, spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní, znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 8.Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 9.Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 5 súťažných podkladov. 10.Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 10 súťažných podkladov. 11.V rámci tohto verejného obstarávania sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 písm. b) zákona. 12.Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania (Zmluva o dielo) predložil údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 33.4 súťažných podkladov. 13.Verejný obstarávateľ uvádza, že bude uplatňovať opatrenia, upravené v § 10 ods. 4 zákona a súvisiacich ustanoveniach zákona voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády, ak to bude aplikovateľné. 14. Verejný obstarávateľ pri tomto verejnom obstarávaní uplatňuje nariadenia Rady (EÚ) č. 833/2014 z 31. júla 2014 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/576 z 8.apríla 2022. 15.Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-02T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV