dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 245/2023/KR/Mark.
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národný onkologický ústav
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165336
Klenová 1, 83310 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Národný onkologický ústav
Telefón: +421 259378838
Email: petra.markovicova@nou.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470996
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 245/2023/KR/Mark.
Hlavný kód CPV
45261410-1
Druh zákazky
Stručný opis
Dodávka a montáž strešnej krytiny na objektoch plochých striech hlavnej budovy na 2 NP (vo výkaze označené ako átrium ) na 4 NP (vo výkaze označené ako strojovňa) a nad budovou technických zložiek(vo výkaze označené ako technické zložky) v zmysle špecifikácie uvedenej v Prílohe č. 1 - Výkaz výmer strechy, týchto súťažných podkladoch. Stavebné práce majú obsahovať odstránenie stávajúcich živičných krytín a pokládka nových krytín, osadenie svetlíkov, nová bleskozvodová sústava, atika, zateplenie, hydroizolácia, nové strešné vpuste, oprava omietok /viď. obrazová dokumentácia/ vrátane všetkých prác súvisiacich s dodávkou. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia a odvoz a likvidácia stavebného odpadu.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 232 288,29
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie: a)Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač musí preukázať, že je oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom tejto zákazky (napr. podľa výpisu z obchodného registra, živnostenského registra a pod.). Verejný obstarávateľ si túto skutočnosť preverí z verejne dostupných databáz. Ak takéto overenie nie je možné, uchádzač predloží dôkaz o oprávnení uskutočňovať predmetné stavebné práce. b)Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží čestné vyhlásenie o skutočnosti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla miesta podnikania, alebo obvyklého pobytu (Príloha č. 3 tejto Výzvy). c)Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. d)Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora najneskôr v čase uzatvorenia zmluvy, ak sú povinnými osobami podľa tohto predpisu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická alebo odborná spôsobilosť: a) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom stavebných prác musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (izolatérske práce a kladenie a výmena strešných krytín) v celkovom finančnom objeme najmenej 250 000,00 EUR bez DPH. b) Uchádzač v zmysle § 34 ods. 1 písm. m), bod 1. a 2. zákona o verejnom obstarávaní predloží platné technické listy, certifikáty o zhode na produkty/materiály, ktoré sa budú dodávať spolu s prácami a to: - tepelná izolácia - hydroizolácia - svetlíky
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-30T00:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predloženie cenovej ponuky a)Všetky dokumenty tvoriace ponuku predkladá uchádzač len elektronicky podľa § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní do systému EVO v lehote na predkladanie ponúk v podobe skenov vo formáte PDF. b)Každý uchádzač môže vo verejnom obstarávaní predložiť iba jednu ponuku, buď samostatne sám za seba alebo ako člen skupiny dodávateľov, a to výlučne v písomnej forme - elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou systémom EVO. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. c)Za okamih doručenia sa v systéme EVO považuje okamih jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému. d)Ponuka predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk nebude elektronicky otvorená e)Lehota na predloženie ponúk je určená do ............................. f)Lehota viazanosti ponúk: do ............................ g)Obhliadka možná dňa: ............................... dohodnutie obhliadky na tel. 0940 613 586 h)Všetky výdavky spojené s prípravou, predložením dokladov a predložením cenovej ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-07T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV